چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2   3      >
 
+ reza 
آقاي ليالي كه چندين و چند درجه علمي حوزوي و دانشگاهي براي خود معرفي كرديد! تا بحال چند تا از سخنراني هاي آقاي يعقوبي را خوانديد؟ چند تاي آن را به خوبي فهميديد؟چرا كسي را كه مقدار زيادي از شما بيشتر مي فهمد نمي توانيد تحمل كنيد؟خوب بخوانيد مطالب ايشان را اگر فكر مي كنيد فهميديد بياييد تا با هم ساعت ها راجع به مطالب ايشان مناظره كنيم!
پاسخ

دوستان و رفقا با سلام و تشکر از نظر شما نسبت به اصل مقاله و نظر دوستان نظر دهيد به شرط رعايت ادب و اخلاق به نمايش مي گذارم
+ يا فاطمه 
سلام به خدا قسم ن دغدغه اقاي يعقوبي به جز ظهور امام زمان و زمينه سازي براي ايشان نيست مطالي که ايشان بيان مي کنند معارف ناب است و با تمام عدله و بهترين اسناد است و هيچ ايرادي به آن نيست شما هم اگر نقدي داريد با کلام قرآن و حديٹ وارد شويد واز يک طرفه به قاضي رفتن خودداري کنيد.
+ اميد محبي 
سلام عليکم
پر واضح است که هم? ما دغدغ? دين و دفاع از حريم اهل بيت (ع) را داريم. و بند? حقير از عزيزاني که نقدي بر صحبت هاي آقاي ليالي دارند خواهش مي کنم. رفتاري اهل بيتي و همراه با سع? صدر داشته باشند. کلامي که حق است را خداوند نصرت مي کند. هر چند بنده هم دل شکسته از اين نوع نقد در کشورمان هستم. ولي بيائيم در فضاي رحمابينکم راه را براي نقد منطقي باز کنيم. و نه افراط کنيم و نه تفريط.کلام حق برادرمان آقاي يعقوبي اگر متکي بر قرآن است. پس جاي نگراني ندارد.تلاش بيشترکنيم تا مباحث بر حق را با استدلال و سع? صدر بيان کنيم تا ما در پيشگاه رحمت للعالمين سرافکنده نباشيم. برادر عزيزم آقاي ليالي چه قدر خوب است که با بعضي از اين دوسنان نشستي صميمانه داشته باشيد.و در نظر بگيريد که دوستان شما در اين سال ها با ايشان و اطرافيانشان از باب تهمت و ناروا و برخورد گزينشي با مطالب ايشان برخورد کردند.
+ مريم 
الان شما جواب سوال رو داديد؟!!
سوال خيلي واضح بود ولي شما يک سري حرف تکراري کپي شده رو تکرار کردين
+ بهروز 
سلام
حاج آقا
ميشه مطالب اين آقا رو که خودتون خونديد بذاريد...
چون من احساس ميکنم خيلى اين مطالبو دوس دارم...
ممنون ميشم لينکشم برام سند کنيد ...
سلام
نويسنده وبلاگ انصاف، پس از نگارش مطلبي سراسر توهين و افترا به نقدهاي چهارگانه اينجانب در خصوص ديدگاه‌هاي علي يعقوبي، از پاسخ به سوالات زير باز ماند و گفت‌وگو را بدون نتيجه ترك كرد:
1.آيا يك شخص غيرمعصوم مثل شما حق دارد خودش را معيار انصاف بداند و اسم وبلاگش را انصاف بگذارد و هر آنچه خود گفت را مطابق انصاف و هر آنچه رد كرد را خلاف انصاف بشمارد و مثلاً بگويد: "از منظر انصاف فلان نقد زير سوال است"؟ لطفاً توضيح دهيد.
2.آيا تفكرات آقاي علي يعقوبي قابل انتقاد مي‌باشد يا خير؟ اگر خير لطفاً توضيح دهيد؟
3. در صورت مثبت بودن پاسخ سؤال قبل لطفاً تفكرات آقاي علي يعقوبي را نقد كنيد و انتقادات خودتان را نسبت به آن بفرماييد!
4.در حديث مشهور عنوان بصري از امام جعفر صادق -عليه‌السلام- روايت شده است كه اگر كسي به تو بگويد: اگر يكي بگويي ده تا مي‌شنوي! تو به او بگو: اگر ده تا بگويي يكي هم نمي‌شنوي، نظر شما در خصوص اين حديث چيست؟ آيا اسلام براي توهين كردن و ناسزا گفتن اجازه‌ي خاصي داده است؟
5. مفهوم كرسي آزاد انديشي در ديدگاه شما چيست؟ آيا متصدي كرسي آزادانديشي مي‌تواند با سليقه و نظر خودش برخي نظرات را منتشر نكند؟ آن وقت تفاوت كرسي آزادانديشي با غيرآزادانديشي در چيست؟
در نگاه فكري نگارنده وبلاگ انصاف، «علي يعقوبي» مساوي است با حق و هر كه به وي اعتراض كند، مغرض، نادان، بي‌اطلاع و امثال اين‌هاست. وبلاگ انصاف هيچ حرف و برداشت جديدي از گفته‌هاي علي يعقوبي ندارد و صرفاً به دفاع چشم بسته از تفكرات يعقوبي مي‌پردازد و آن قدر ذوب در گفته‌هاي يعقوبي است كه سخنان يعقوبي از نظر وي قابل نقد نيست.
+ حقيقت 

پاسخ تمامي مطالبي که بيان کرديد به طور کامل و مستند از آيات و روايات و سازگار با عقل و فطرت هر انسان آزاده اي، به وضوح در وبلاگ انصاف آمده ، http://www.ensaaf.blogfa.comا اگر جوابيه اي داريد بفرماييد بنده خواننده ي اين وبلاگ هستم ؛ مثلا شما به استناد کدام آيه ي قرآن مي گوييد که براي فهم قران بايد علم صرف و نحو و دراية و...دانست ؟؟؟ در حاليکه خدا قران مي فرمايد " ذلک الکتاب لا ريب فيه هدي للمتقين ...؛ و يا در کلام کدام معصوم دقيقا اشاره شده که بايد صرف و نحو و دراية و اينگونه علوم را دانست ، در حاليکه سلمان براي منا هال البيت شدن اين علوم را ياد نگرفته بود ، شما بهتر مي دانيد در رواياتمان داريم که يکي از 3 دليل اصلي آن اين بوده که ميل امامش را بر ميل خودش مقدم مي دانسته ، و حال سوال من جوان محب از صرف و نحو دان ها اين است که آيه در صحنه صحنه ي زندگيتان ميل امام زمانمان را متوجه مي شويد که حال بخواهيد ان را بر ميل خود مقدم بدانيد؟ اگر متوجه مي شويد مقدم مي دانيد ؟ اگر مقدم مي دانيد بايد منا هال البيت شويد ، اگر منا هال البيت شديد بايد داراي قواي اهل بيتي از جانب اهل بيت به اذن الله شويد ، اگر قوا داشته باشيد بايد حداقل مستجاب الدعوه باشيد ، مي توانيد دعا کنيد و در لحظه براي ديگراني که چشمشان به تخصص و علم و صرف و نحو شماست و اجابت شود ؟؟؟؟ .....
+ حق 


اميدوارم مصداق اين ايه نباشيد " ام يحسدون الناس علي ما آتاهم الله من فضله و الله يرزق من يشا بغير حساب "

اگر طالب حقيد به مباحثه هاي مطروحه ي اين وبلاگ با آقاي حجامي و شهروند دردمند مراجعه کنيد بسيار جالب است که آقاي حجامي از ادامه ي مباحثه دست کشيدند و پاسخي از ايشان شنيده نشد!!!!

پاسخ ها با دلايل کاملا قرآني و روايي و سازگار با عقل و فطرت هر انسان آزاده است ، شما هم مطالعه کنيد http://www.ensaaf.blogfa.com

+ محسن فاطمي 
سلام من اقاي يعقوبي رو نمي شناسم ولي چرا هر کسي که مطلب جديد مياره او را کافر مي دانند وبعد 20سال ديگه ميگن او عالم بوده مانند امام خميني و اقاي قاضي و علامه طباطبايي که به شاگردان ايشان شهريه نمي دادند. سوال ايت ا...بروجردي و سيد ابوالحسن اصفهاني ايشان را رد کردند. حالا بعد چند سال شد بهترين عالم . وحالا خواهش مي کنم بدون علم مطلبي را رد نکنيد .
دوست شما محسن فاطمي
+ حجامي 
سلام عليکم بنده حجامي هستم و از سهمي که در رد انحرافات به عهده گرفته ايد تشکر مي کنم
پاسخ

از تشكر شما متشكرم !
تو حتي ميترسي ک پيامم رو بذاري تو وبت ميخواي جلوي کاروان وايسي برو دنبال منبرت ببين کجا بيشتر ميدن زود بپر اونجا تا کسي نرفته
سلام نمي کنم چون لايق سلامتي نيستي من چشم انتظار ظهور و رجعت ها هستم تا کسايي ک چوب لاي چرخ اين کاروان گذاشتنو پدرشونو دربيارم
ميبينمت کوته فکر و کم سعادت
سلام عليكم
دوستان معارفي عزيز طبق آيه : وجادلهم بالتي هي احسن در انتقاد هايتان اخلاقيات را رعايت كنيد و اين را بدانيد كه علي آقا نهي كرده اند كه كسي از ايشان دفاع كند....
www.malekk.blogfa.com
صوت بيانات آقاي علي يعقوبي
www.malekk.blogfa.com
+ انصاف 
وبلاگ انصاف،
پايگاهي براي مناظرات داغ و مستدل پيرامون معارف مهدويت
از جمله مطالب مندرج در اين وبگاه عبارت است از:
دانلود کليپي ويژه از امام خميني(ره) در باب ضرورت تهذيب
نام? رهبر معظم انقلاب در پاسخ به جمعي از دانش آموختگان و پژوهشگران حوزه علميه
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش اول
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش دوم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش سوم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش چهارم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش پنجم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش ششم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش هفتم
نقد جوابيه آقاي حجامي – بخش هشتم
2- سهل است توهين كنيد يا جسارت نمائيد ...!
مطهري‌ تا زنده‌ بود، سيبل‌ انواع‌ حملات‌ بود ...
نقدي بر جوابيه شهروند دردمند-2
نقدي بر بافته هاي شهروند دردمند!
و ...
- همچنين:
نقد جوابيه آقاي حجامي - بخش نهم
بزودي منتشر مي شود ...

بدين وسيله از همه علاقه مندان و جستجوگران حقيقت و خستگان از سراب تکفير
و تهمت و تخريب و هوچي گري و ... دعوت به همراهي مي شود. آماده هرگونه
نقد، پيشنهاد، مناظره، مباحثه و ... هستيم!
به اميد ديدار
التماس دعا
http://ensaaf.blogfa.com/
   1   2   3      >