چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3      >
 
+ شايگان 


اي يار آشنا علم کاروان کجاست

تا سرنهيم بر سر ساروان دوست

حال از دهان دوست شنيدن چه خوش بود

يا از دهان آنکه شنيد از دهان دوست

+ محقق 
ارتباط دادن ايشان با آقاي مشايي كه هم ايشان و هم آقاي مشايي اعلام عدم ارتباط كرده‌اند فقط بي‌انصافي و نوعي بازي سياسي است تا به اين وسيله هم آقاي احمدي نژاد و مشايي كوبيده شود و يا بالعكس ايشان
+ سرباز 

سلام دوست عزيز.

از اينکه شما هم وقت گذاشتيد و بخاطر ميل فطري تان به اين مسائل مي پردازيد متشکرم.

آيا باور داريد که در مقطعي حساس از نظام الهي قرار داريم(با توجه به شرايط و قراين) ؟

آيا ابليس اين زمان قويتر از زمانهاي گذشته نيست؟

آيا تا به حال از خداوند درخواست نعمتي(ابزار) قويتر از گذشته به خاطر مقاطع آينده داشته ايد؟

آيا قبول داريد که ماجراي عالم تغيير کرده است؟

ميدانيد چرا انقلاب اسلامي در 200 يا 500 سال پيش واقع نشد؟

آيا ميدانيد چرا انقلاب بايد و بايد در ايران اعمال مي شد؟

آيا قبول کرديد که اين انقلاب يعني دست قدرت خدا؟

آيا قبول داريد که وقتي حکومت اسلامي بپا مي شود بايد با ابزارهاي قويتر آن را جلو برد؟ تا دشمن مانع آن نشود؟

آيا قبول کرديد که از دشمن بسيار عقب تريد و بسيار ضربه خورديد؟

آيا قبول داريد که دشمن از گذشته قويتر شده است؟

آيا تا به حال از خدا سوال کرده ايد که در اين همه هجمه بيشتر دشمنان نسبت به قبل، خدايا ابزار قويتر داده اي يا نه؟

آيا دنبال ابزارهاي قويتر طبق راهنمايي قرآن(ع) هستيد؟ و يا مي خواهيد با قواي معمولي حکومت را جلو ببريد؟

آيا در اين شرايط احساس نياز به نعمتها و محبتهاي خداوندي داريد؟

تا به حال گشته ايد تا ببينيد هدايت کجا زلالتر يافت مي شود؟

من مطمئنم اگر يک بار نظام مند و امي با نيت هدايت يافتن، مطالب را مطالعه کنيد، حتماً منصفانه تر مباحث را نفد مي کنيد.

در هر حال من خودم سواد زيادي ندارم ولي حاضرم به خاطر دفاع از حريم اهل بيت(ع) با شما عالم بزگوار مناظره کنم. و مطمئنم که حريم امام(ع) بسيار قيمتي و غني است.

با تشکر از توجهتان.


+ عباس 
واقعا فکر مي کنيد جريان شناسيد؟!
براي يک لحظه خودتان با خداي خودتان خلوت کنيد واقعا شما اين افراد را و جرياناتشان را شناسايي کرديد.
من در جاهاي مختلفي کار کردم قوه قضاييه جرايم اينترنتي کتب ضاله بهاييت و .. مطالب آقاي يعقوبي در عين سادگي بسيار درست و عالي است. و خود ايشان انساني بسيار با تقوا و عالم است.
+ فرقان 

" يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَتَّقُوا اللَّهَ يَجْعَلْ لَكُمْ فُرْقاناً وَ يُكَفِّرْ عَنْكُمْ سَيِّئاتِكُمْ وَ يَغْفِرْ لَكُمْ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ"29 انفال

كسانى كه ايمان آورده‏ايد اگر از خدا بترسيد خداوند قوه تشخيص حق از باطل روزيتان مى‏كند، و گناهانتان را محو مى‏سازد و خدا داراى فضلى بزرگ است.‏

اين روزها شاهد خبرهايي پيرامون منحرفاني چون علي يعقوبي و اسفنديار رحيم مشايي هستيم که از رسانه هاي دوست و دشمن منتشر مي شود و فضاي رسانه اي داخل و خارج را در مورد منحرفان مذکور غبار آلود مي کند. به نظر مي رسد افرادي مثل علي يعقوبي و اسفنديار رحيم مشايي و مريدان و اطرافيانشان به دنبال اين هستند که در فضاي جنجالهاي سياسي و مقابله فرهنگي-سياسي-اقتصادي جمهوري اسلامي ايران با دشمنان داخلي و خارجي،خود را جزء امت حزب الله ايران جا بزنند و با ادعاها وحماقت ها و لجن پراکني هاي خود که در جزوات مسخره شان(چون مباحث نظام عالم و نظام بشر وچهل شب با کاروان و ...که حرفهاي علي يعقوبي است و مباحث صحيحي را هم از کتب علما برداشت کرده اما صحيح و غلط و حق و باطل را به هم آميخته است، که البته مطالب باطل علمي جزواتش از سوي مرکز تخصصي مهدويت نقد منصفانه مي شود و افرادي چون استاد حجامي و ديگر اساتيد مطالبش را به لحاظ علوم اسلامي هم رد کرده اند.البته با مسائلي که مطرح مي شود به نظر مي رسد اين افراد از انجمن حجتيه بوده اند و الآن هم بر تفکرات انحرافي خود-البته با لباسي ديگر- پايبندند.

فرهيختگان و انديشمندان مکتب تشيع و سربازان امام خامنه اي-مدظله العالي- بايد اين افراد معوج و منحرف را به جوانان و جامعه معرفي کنند،تا جوانان فريب اين معارفي نماها و مسلمان نماها را نخورند و نگذارند در موقعيتي که نظام اسلامي در تقابل با استکبار و جريانات منحرف سياسي و فرهنگي است،افرادي چون علي يعقوبي و رحيم مشايي و دوستدارانشان، خود را در جبهه خودي جا بزنند.

باري که اينها خطرناکتر از فتنه گران 88 اند، چون آنها آشکارا عليه اسلام و مهدويت عمل ميکردند که خدا لعنتشان کند.

اما اين گروه حاشيه ساز و منحرف همچون منافقان عمل ميکنند و به قول امام راحلمان(ره) که فرمود:" منافقين از کفار بدترند".

بنده ميدانم که البته بعضي شان مغرضانه و بعضي از روي غفلت در ترويج تفکرات باطل و انحرافي به اصطلاح مهدوي، که از سوي علي يعقوبي مطرح مي شود،عمل مي کنند.

منحرفان بدانند که امت حزب الله ايران ، با وجود مقابله با فتنه گران داخلي(چون ميرحسين موسوي و کروبي ومحمد خاتمي و...) و خارجي(يعني آمريکا و انگليس و اسرائيل)،شما منحرفان(علي يعقوبي و مشايي و مريدانشان) را هم ميشناسد و راه مقابله با شما را هم مي داند. و مطمئن باشيد که از اين آب گل آلود که مي پنداريد هرگز نمي توانيد ماهي بگيريد.

آقاي ليالي هم اجرش با خداست که اين منحرفان را معرفي مي کند.

الا لعنت الله علي القوم الظالمين

+ علي اکبر 
جناب آقاي ليالي، سوالي که من دارم اينست که مباحث آقاي يعقوبي، از سال 77 آغاز شده، چرا آنزمان که ما در به در دنبال کسب نظر علما و فقها درباره اينگونه مطالب بوديم، ما را به همديگر پاس مي دادند و سکوت مي کردند؟
دوم اينکه، شرکت کنندگان در جلسات ايشان که بيش از 160 مورد بود، عوام نبودند که يک نفر بيشواد بخواهد سرشان را شيره بمالد، همه ما تحصيل کرده بوديم و هرجا که سوالي برايمان مطرح مي شد، از ايشان مي پرسيديم و قانع مي شديم.
ايشان همواره يک موضوع را تکرار مي کردن که من بر اساس قران و حديث، معارف را مطرح مي کنم و منتقدين هم بيايند بر همين اساس مرا نقد کنند، اما هيچکس جلو نمي آمد .. الان هم نمي آيند.
+ مرتضي 

سلام درود بر آقاي يعقوبي
+ به دنبال حق 
همين شما بظاهر روحانيون بي سواد هستيد که گند زديد تو اين اسلام
خدا جوابتونو بده
خدا اين جامعه رو از دست شما خيانت کاران به اسلام نجات بده و در دست علمائي همانند آقاي يعقوبي قرار بده
مطالب ايشان بسيار هم دقيق هست من چند ساله مطالب علمي ايشونو خوندم و تحقيق هم در موردش کردم و کاملا درست هست و سعي دارم که جامعه رو از وجود علماي بي سوادي همچون شما پاک کنم .
+ دوست 
با سلام
بنده مطالب ايشان رو چند سال هست که خوندم و هنوز هم دنبال ميکنم .
بسيار مطالب دقيق و قرآني هست و اهل بيتي ع ....
برخي از اين انتقادات مطروحه بدليل عدم فهم شماست .... که البته با اين توضيحاتي که دوستان دادهاند که در برخي از سايتهاي ديگر مطرح شده فکر کنم بايد جوابتون رو گرفته باشيد .


با سلام

يه سوال ساده:

چرا حاضر به بحث و مناظره و نقد علمي نيستيد؟

اين چندمين پيامي است که قرار داده ام. اين رفتار شما عجيب نيست!

شما که ادعاي جريان شناسي و روشنگري داريد. چرا جرات به خرج نمي دهيد و وارد ميدان بحث و نقد علمي شويد.

به آدرس ذيل مراجعه کنيد:

http://313azade.blogfa.com/

پاسخ

با سلام layali.ir@gmail.comدر خدمتيم
+ عزيزالله 

سلام عليکم آقاي ليالي در باره مطالب آقاي يعقوبي بي انصافي به خرج مي دهي وچون نامبرده روحاني نيست شما صنفي برخورد مي کنيد .بنده يک عمر عاشق روحانيت بوده ام روحانيتي که پيرو خط امام ورهبري مقام معظم رهبري بوده اند بنده خودم آن نامه اي که يک خواهر مشهدي خدمت مقام معظم رهبري همين عيد نوروز امسال داده بود ودرباره علي يعقوبي ومطالب او سوالاتي کرده بود آقا مطالب جالب وزيبايي در باره خود او فرمده بودند .دوما بنده يکي از دوستارن مطالب ايشان هستم.وايشان توصيه مي کنند که علماي 1400 ساله براي اسلام وبخصوص براي شيعيان خيلي زحمت کشيده اند ما بايد قدر دان آنها باشيم ولي شما نسبت به ايشان بي انصافي وجفا مي کنيدواين مورد پسند اهل بيت عصمت وطهارت(ع) نست
پاسخ

سلام اگر لطف فرماييد و نامه حضرت آقا را برايم ارسال داريد ممنون خواهم بود layali.ir@gmail.com
+ فرزند فاطمه س 


اگر به احتمال يک درصد هم مطالب ايشان همان طور که ايشان مي گويند از سفره حضرت زهرا سلام الله عليها باشد، آن وقت چه گونه ميخواهيد جواب مادر مهربان امت را بدهيد ؟

انقدر ساده مطلبي را رد نکنيد ....

فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه ...

فسيعلمون من اصحاب الصراط السوي و من اهتدي ..

+ حميد 

سلام
خوبيد؟
فقط يك جمله دوست من
«چيزي رو كه نفهميدي انكار نكن»

پاسخ

با تشكر
+ سلام 


سلام

مي‌شود بفرماييد چقدر از جزوات و سخنراني‌هاي ايشان را خودتان شخصاًمطالعه و شنيده‌ايد؟

احساس بنده اين است كه بيشتر اظهار نظرهاي جنابعالي مبتني بر شنيده‌هاي شما از ديگران است و آنها قسمتهايي را براي شما پررنگ و قسمتهايي را كم‌رنگ كرده‌اند.

آخه من شما را مي‌شناسم و مي‌دانم كه اين اظهار نظرها مبتني بر مطالعات شما نيست بلكه مبتني بر شنيده‌هاي شما از افراد ديگر است.

پاسخ

با تشكر
+ محقق 

سلام
آيا آقاي علي يعقوبي چند كلام فقط دربارة فقها و اشكالات وارده بر آنها گفته يا مطالب زيادي مطرح كرده و در حاشية مطالب اشاراتي داشته اند به اين مسائل كه شما آنها را اشكالات عمده مي‌دانيد. اگر ايشان مقولة ولايت و درجات آن را با چيزي حدود 261 آيه از قرآن مطرح مي‌كنند و در حاشية اين مطلب و درجات آن مطرح مي‌كند كه ما بقية چيزها را بايد بند به ولي كنيم نه ولي فقيه را بند به چيزهاي ديگر و در ادامه توضيح داده مي‌شود كه بايد مجلس خبرگان را جوري مطرح كرد كه بند به ولايت فقيه باشد. آيا گفتن اين اشكال و نگفتن ولايت و درجات آن و ارتباط آن با امامت درست است؟ ايشان مباحثي مطرح مي‌كنند كه خوب است شما آنها را هم جريان شناسي كنيد از جمله:

كاروان حسيني(ص)، نظام عالم، نظام بشر، نظام ظهور، مفهوم امامت و درجات آن در قرآن و سير زماني آن تا قيامت، ولايت و درجات آن با توجه به قرآن، مفهوم كلمات، نشئات، عوالم، مفهوم عصمت، نبوت، رسالت، مهدويت، مقاطع آخرالزمان و .....

 <      1   2   3      >