تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
سلام
نويسنده وبلاگ انصاف، پس از نگارش مطلبي سراسر توهين و افترا به نقدهاي چهارگانه اينجانب در خصوص ديدگاه‌هاي علي يعقوبي، از پاسخ به سوالات زير باز ماند و گفت‌وگو را بدون نتيجه ترك كرد:
1.آيا يك شخص غيرمعصوم مثل شما حق دارد خودش را معيار انصاف بداند و اسم وبلاگش را انصاف بگذارد و هر آنچه خود گفت را مطابق انصاف و هر آنچه رد كرد را خلاف انصاف بشمارد و مثلاً بگويد: "از منظر انصاف فلان نقد زير سوال است"؟ لطفاً توضيح دهيد.
2.آيا تفكرات آقاي علي يعقوبي قابل انتقاد مي‌باشد يا خير؟ اگر خير لطفاً توضيح دهيد؟
3. در صورت مثبت بودن پاسخ سؤال قبل لطفاً تفكرات آقاي علي يعقوبي را نقد كنيد و انتقادات خودتان را نسبت به آن بفرماييد!
4.در حديث مشهور عنوان بصري از امام جعفر صادق -عليه‌السلام- روايت شده است كه اگر كسي به تو بگويد: اگر يكي بگويي ده تا مي‌شنوي! تو به او بگو: اگر ده تا بگويي يكي هم نمي‌شنوي، نظر شما در خصوص اين حديث چيست؟ آيا اسلام براي توهين كردن و ناسزا گفتن اجازه‌ي خاصي داده است؟
5. مفهوم كرسي آزاد انديشي در ديدگاه شما چيست؟ آيا متصدي كرسي آزادانديشي مي‌تواند با سليقه و نظر خودش برخي نظرات را منتشر نكند؟ آن وقت تفاوت كرسي آزادانديشي با غيرآزادانديشي در چيست؟
در نگاه فكري نگارنده وبلاگ انصاف، «علي يعقوبي» مساوي است با حق و هر كه به وي اعتراض كند، مغرض، نادان، بي‌اطلاع و امثال اين‌هاست. وبلاگ انصاف هيچ حرف و برداشت جديدي از گفته‌هاي علي يعقوبي ندارد و صرفاً به دفاع چشم بسته از تفكرات يعقوبي مي‌پردازد و آن قدر ذوب در گفته‌هاي يعقوبي است كه سخنان يعقوبي از نظر وي قابل نقد نيست.