تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ ترويج سند 2030 با بودجه نفت.1 
با عرض سلام خدمت شما
نامه پيش رو، تنها بخشي از مسائل مربوط به حيطه مورد اشاره در متن است که اميد است با صحت سنجي مسائل ياد شده و ساير مسائلي که در اين مقال نمي گنجد، محرمي براي فرياد کارکنان صنعت نفت و جلوگيري از به يغما رفتن ثروت نفت در راستاي تبليغ عليه نظام و اسلام باشيد:

متاسفانه حضور پديده هايي مخرب تر از مديران نجومي در صنعت نفت بيداد مي کند. به بيان عاميانه تر اين افراد از مديران نجومي زرنگ تر هستند و به همين دليل هنوز اسمشان بر هيچ زباني جاري نشده است. نکته دردناک چنين افرادي فاصله عميق بين ظاهر و باطن ايشان است چراکه هنوز براي رسيدن به اميال و سياستهاي پليدشان با ظاهرسازي عليرغم پياده سازي فرامين اربابان غربي خود چهره دين را آلوده مي کنند.

يکي از اين پديده ها خانم فاطمه تندگويان (خواهر اصلاح طلب شهيد جواد تندگويان) هست که پس از گذشت بيش از 7 سال از بازنشستگيش از وزارت آموزش و پرورش، در سال 1392 به عنوان مشاور زنان وزير نفت و البته با اشغال سمت اداري شماره دار در اين وزارتخانه مشغول بکار شده است(سمت Dدر چارت سازماني صنعت نفت). بماند که اشتغال بکار بازنشستگان ممنوع شده و ايشان در حال حاضر يکي از غيرقانوني ترين افراد حاضر در صنعت نفت است البته طبق اطلاعات موثق ايشان با پيگيري هاي رييس جمهور اسبق محمد خاتمي و شهيندخت مولاوردي موفق به کسب مجوز تعويق بازنشستگي از نهاد رياست جمهوري شده اند.
اما جاي اين سوالات باقي است که مگر هر کارمند دولت چندبار بازنشسته مي شود و اين چندمين بازنشستگي ايشان است که به تعويق افتاده است؟ و مسئولين در نهاد رياست جمهوري چگونه در حالي که بيکاري جوانان يکي از بغرنج ترين مشکلات کشور است براي ادامه کار "چنين افرادي" مجوز صادر مي کند؟؟!!
البته با نگاهي به عملکرد ايشان و مجموعه شان در وزارت نفت شايد تمديد فعاليت اين مجموعه تحت رياست اين خانم برعکس تصور ما اصلا جاي تعجبي هم نداشته باشد:
(ادامه ...در بخش شماره 2)