• وبلاگ : جريان شناسي سياسي - محمد علي ليالي
  • يادداشت : جريان شناسي+عرفان حلقه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيخ 
    ظاهراً به دليل اعتقاد محکمي به انديشه هاي خودتان داريد، که شايد متعصبانه هم هست، سخن زيادي نمي توانم با شما بزنم، اما مراقب باشيم که گاهي به حمايت از دين الهي، سد راه الهي نشويم. خودتان بهتر واقفيد که گفته اند: "العلم هو حجاب الاکبر". امام خميني(ره) در وصيت نامه اش به فرزندش حاج احمد آقا گفت: " چه بسا بعض از همين اصحاب برهان عقلي و استدلال فلسفي بيشتر از ديگران در دام ابليس و نفس خبيث مي باشند" و در جايي ديگر مي فرمايند:
    "پسرم! آنچه در درجه اول به تو وصيت مي‌‏کنم آن است که انکار مقامات اهل معرفت نکنى، که اين شيوه جُهّال است؛ و از معاشرت با منکرين مقامات اوليا بپرهيزى، که اينان قُطّاع طريق حق هستند."
    لذا به عنوان برادري کوچک به شما روحاني گرانقدر توصيه مي کنم که بدون تعصب و عينک بدبيني و با آزادانديشي - که مختص اهل علم و تحقيق است- کتب و مقالات آقاي طاهري را مجدداً مطالعه بفرماييد. نکند خداي ناکرده دلهاي بسياري را که از اين طريق با خداوند آشتي کرده و به راه آمده اند، از او دور کنيم. و نکند که روزي که از ما حساب مي کشند به شما بگويند که شخصي در وبلاگتان پيامي خصوصي گذاشت و شما اهميتي نداديد! في امان الله.