چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي 
سيد حسن ابطحي رحمه الله عليه گوهر گرانبهايي بود که مفاهيم عميق علمي را به زبان ساده به مردم انتقال دادند . اسلام ديني است که خداوند آن را براي عموم مردم فرستاده است باسواد يا بي سواد بايد بتواند از آن بهره مند گردد و اين معارف مخصوص افراد خاص نيست . من به عنوان يک تحصيل کرده دانشگاه در کنار يک کارگر سوم راهنمايي از معنويات ايشان بهره مي برديم و حقايقي را از دين مبين اسلام با استناد بر آيات و روايات آموختيم و به اين نتيجه رسيده ام که اگر تمام دنيا بگويند که مطالب ايشان غير علمي است چون با عقل و فکرم ميبينم که اينطور نيست مي گويم ايشان گوهر گران قيمتي بودند و آثار ايشان گرانقيمت ترين آثارهاست .
در مورد متن آقاي نويسنده بر عليه ايشان هم جاي انتقاد بسيار است . مثلا شرکت در مجالس عروسي ( مجالس گناه ) که ايشان مي گويند حرام است . تمام مراجع آن را گناه مي دانند . طبيعي است مجالس عروسي که مورد رضايت اهل بيت عصمت و طهارت (ع ) است جاي بحث نيست که متاسفانه کمتر مجالسي اينگونه است .
نويسنده محترم ميگويد ايشان از انجمن حجتيه بودند و طبق نظر اين انجمن ايشان بايد مخالف هر گونه حرکت اصلاحي با مبناي ولايت فقيه باشند اما با تغيير 180 درجه اي مخالفت با ولايت فقيه را کفر ميداند .
ايشان بارها فرموده اند حجتيه نيستند از طرفي تمام آثار ايشان هم مويد اين مطلب است پس چه اصراري داريد که ايشان را حجتيه مي ناميد.
در مورد ملاقات امام زمان ( عج) هم ، همانطور که نويسنده محترم فرمودند هيچ عالمي آن را غير ممکن نمي داند ، و شنيدن چنين ملاقاتهايي مخصوصا از نسل خودمان نه تنها من جوان را دلسرد و زده نمي کند بلکه ايمانمان را زياد ميکند چون ما معتقديم اجازه ملاقات آن حضرت بسته به لياقت ما نيست( که حضرت کجا و حتي سلمان هاي زمانه کجا؟) بلکه مصلحتي است که تشخيص آن با خود حضرت است.
پاسخ

دوستان و رفقا با سلام و تشکر از نظر شما نسبت به اصل مقاله و نظر دوستان نظر دهيد به شرط رعايت ادب و اخلاق به نمايش مي گذارم