ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ علي 
با سلام بر دوست داران امام زمان ارواحنا فداه
دلم ميگيرد از اين اينکه از منبر امام زمانمان بالا برويم و از آن حضرت چيزي نگوييم اگر محبت امام زمان در کوزه وجود ما باشد که بايد از آن همان عشق و محبت بترواد وقتي حرفي نمي زنيم و از همه چيز ميگوييم واز ايشان هيچ، يعني چه؟
مرحوم آيت الله ابطحي تمام دغدغه شان امام زمام بود ! هر مساله اي را مطرح مي کردند حتما اشاره اي به آن حضرت هم داشتند اخر مگر ميشود از دين امام زمان صحبت کرد اما کاري با حضرت نداشت ؟!
ايشان مي فرمودند هيچ کس حتي پاک ترين انسانها مثل سلمان لياقت ديدن حضرت را ندارد مگر اينکه خود آن حضرت اراده فرمايند . اگر حضرت به سنگ هم تفضل کنند اين سعادت نصيب ان هم مي شود. ما هر چقدر که خودمان را بسازيم باز هم ديدن آن حضرت به دست ما نيست که فرموديد زحمت بسيار ميخواهد و کار هر کسي نيست. بار ها گنهکاران امامان معصوم را مي ديدند اما اين به معني لياقت آنها نيست که من و شما نگران بي لياقتي خود شويم . خواهش مي کنم سخنرانيهاي ايشان را گوش کنيد و کتابهايشان را هم مطالعه بفرماييد و هر آنچه که در وجدان بيدار خود به رضايت امام زمان واقف شديد بنويسيد.


پاسخ

دوستان و رفقا با سلام و تشکر از نظر شما نسبت به اصل مقاله و نظر دوستان نظر دهيد به شرط رعايت ادب و اخلاق به نمايش مي گذارم