سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی سودمند است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 94 دی 8 , ساعت 8:28 عصر

استاد حوزه و دانشگاه:

جریان نفوذ در حال یارگیری از میان دولت و دانشگاه است

جریان نفوذ در حال یارگیری از میان دولت و دانشگاه است

کد خبر: 124159/ کدخبرنگار : 51/ تاریخ انتشار: 1394/10/07 ساعت : 3:36 PM

 

حجت الاسلام لیالی در جمع بانوان بسیجی اظهار کرد: جریان نفوذ که به غرب وابسته است، برای رسیدن به اهداف خود در حال یارگیری از میان دولت و ملت است.


به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین، حجت‌الاسلام محمد‌علی لیالی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی ماه که در حسینیه شهید مطهری و به همت بسیج جامعه زنان برگزار شد، ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت امام خمینی(ره) و مجاهدت شهیدان به ثمر نشست. 
وی افزود: گفتمان امام خمینی(ره) برخواسته از اسلام و معارف ائمه اطهار(ع) است و این نظام پس از شهیدان به ما سپرده شده تا آن را حفظ کنیم. 
این استاد حوزه خاطر نشان کرد: این انقلاب در طول چندین سال عمر خود دچار بحران‌ها و حوادث زیادی شده که به برکت مردم و رهبر انقلاب همه ‌آن‌ها خنثی گردید. 
حجت الاسلام لیالی اظهار کرد: جریان نفوذ قصد دارد با رسوخ به لایه‌های مختلف فکری مردم و همچنین رسوخ به مراکز مهم تصمیم‌گیری نظام، دشمنی خود را به ثمر بنشاند. 
وی با اشاره به وزیر فراری وزرات ارشاد، تاکید کرد: جریان نفوذ توانست به مراکز تصمیم گیری نظام برسد و عده‌ای را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد.  


این پژوهشگر حوزه و دانشگاه یادآور شد: جریان نفوذ، بسیار مبهم و پیچیده است و به راحتی نمی‌توان آن را تشخیص داد زیرا در حرف‌های خود از آیات و روایت و از کلمات حق استفاده می‌کنند. 
حجت الاسلام لیالی در ادامه گفت: جریان نفوذ به دنبال تغییر رفتار جامعه در یک شیب ملایم است و با نفوذ به افکار و تغییر آن‌ها می‌تواند رفتار جامعه را نیز تغییر دهد. 
وی درباره روند نفوذ در جامعه، خاطر نشان کرد: نفوذ در فرهنگ و اندیشه‌ها باعث می‌شود مردم از نظام و ارزش‌های حاکم بر جامعه دلسرد شوند و سپس خود را تسلیم جریان‌های خارجی کنند. 
این استاد حوزه ابراز کرد: جریان نفوذ با مفاهیمی چون شهادت، حجاب و عفاف، جهاد، تشیع و اسلام مشکل دارد بنابر این سعی دارد این مفاهیم را با تعاریف جدید خود جایگزین کند، به طور مثال اسلام رحمانی را اسلامی بدون جهاد تعریف می‌کنند. 



حجت الاسلام لیالی تغییر باورها در ذهن مردم را خطرناک برشمرد و افزود: این جریان در تعامل با غرب به دنبال استحاله و تغییر نظام است بنابراین بر روی نسل‌های جدید سرمایه گذاری می‌کند. 
وی تاکید کرد: تغییر نسل جوان مومن انقلابی و تبدیل ارزش‌های انقلابی به ارزش‌های آمریکایی است. 
این پژوهشگر حوزه و دانشگاه یادآور شد: جریان نفوذ در مراکز دولتی، دانشگاهی و حتی از میان نیروهای انقلابی در حال یارگیری است تا بتواند تمام مشکلات را ناشی از مقاومت مردم در برابر مستکبران نشان دهد.
حجت الاسلام لیالی در پایان گفت: جریان مرتبط با نفوذ، حل مشکلات کشور را در خارج از ایران می‎بینند در حالی که راه برون رفت از مشکلات در درون کشور و در میان جامعه است. 
انتهای پیام/7006

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ