سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این دانش دین است، پس نیک بنگرید که از چه کسی دین خود رامی گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 92 بهمن 14 , ساعت 9:48 عصر

بدون شرح و توضیح !

گداپروری خوب ، گدا پروری بد! 

1-  گزارش 100 روزه ایی وجود ندارد که دولت محترم  تمام ایرادت  نظام خلقت از ابر و باد مه خورشید و فلک را به گردن دولت قبلی یباندازد  اگر گزارشی هست  دولت باید از اقدامات خود بگوید

2-در این دوران 6 ماهه در دولت تدبیر و امید هم چرخش جرخ سانترفیوژها مورد تردید قرار گرفت  و هم چرخش چرخ زندگی مردم !راستی چرا؟


3- یارانه محمود احمدی نژاد گدا پروری بود  و بد اما یارانه( سبد کالا ) دولت تدبیر و امید خوب است و احترام و عزت به مردم ؟! آن یکی موجب تورم بود  و این یکی موجب رفع تورم ! قربان شوم خدا را یک بام و دو هوا را ! 

4- مگر بودجه 92 را دولت تدبیر و امید بست ؟  مگر خزانه خالی نبود؟  پس پول این سبدها از کجا آمده است؟ از کدام ردیف قانونی؟ با مصوبه کدام مجلس؟ آیا قرار است دولت راستگویان هم بی قانونی و یاقانون گریزی نماید !

5- آیا «توزیع سبد کالایی میان مردم»؛ اولین خطا و پوست موز یا خربزه زیر پای دولت تدبیر و امید است ؟

6- طراح  این طرح پر حاشیه در دولت کیست ؟وزارت صنعت  ! وزارت اقتصاد ! وزارت کار ،رفاه ،و تامین اجتماعی و یا ...

7- آیا دولت تدبیر وامید خاطرات صف و کوپن دهه 60 را زنده می کند !

8- راستی حامیان دولت تدبیر وامید ( و منتقدان گدا پروی احمدی نژاد)  بی تدبیری ها ی برخی از بی تدبیرها و ناامیدان  را در دولت تدبیر و امید تحمل خواهند کرد!

9- پیام های آشکار و پنهان از گسست و ریزش ائتلاف ها و پیمان های قومی و قبیله ایی و حزبی جناحی و... فاتحان  انتخابات 92 بگوش می رسد دوستان  دولت تا کی دولت را تحمل خواهند کرد ! آیا استعفاها و کناره گیری ها و انشعاب ها و ریزش ها  شروع خواهد شد !

10- دولت جناب دکتر روحانی بهوش و بگوش باشد زیرا اگر تنها و تنها 300 هزار رای (7دهم درصد ) از حامیان او ریزش کند آنوقت نه تنها اکثریت  را از دست خواهد داد  که صدای مخالفان و منتقدان  او بلند ترخواهد شد  و ریزش آرای او  در میان دوستان و یاران  او شدت خواهد یافت ! و پروژه گذر از روحانی شروع خواهد شد ! و این همان بلایی بود که بر سر خاتمی ( 20و 22 میلیونی )آمد !

11- دولت روحانی دولت نظام اسلامی و دولت تمام مردم ایران ( از راست و چپ تا اصلاح طلب و اصول گرا و تا میانه و اعتدال )است دعا کنیم که تدبیر او مورد تدبیر و تایید امام و رهبری و مردم قرار گیرد  و او همچنان مظهر تدبیر و امید باشد 

نظرتان چیست !



لیست کل یادداشت های این وبلاگ