سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دشمن آنند که نمى‏دانند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 90 دی 15 , ساعت 11:22 صبح

پرسش از شما :

درباره مواضع دکتر احمد توکلی توضیح دهید ؟

پاسخ از ما :

  در باره دکتر احمد توکلی گفتنی ها بسیار است !!! او خوبیهای بسیار دارد که آدم در نشست و برخواست با او حسرت آنها را می خورد آنقدر خوب است که نگو و نپرس !!! تا با او همننشین و همسفر نشوی متوجه خوبی های او نمی شوی .( یاد دوران همکار ی با دکتر توکلی در دانشگاه شهید بهشتی  78-84بخیر باد !!!)  

اما .....

در کنار خوبیهای بسیار او ، او در کل مخالف و منتقد است ،فرقی نمی کند مخالف چه کسی یا چه چیزی !!! او مخالف دولتهاست !!!فرقی نمی کند رییس دولت ،موسوی باشد یا هاشمی یا خاتمی یا احمدی نژاد !!!!ویا.....

او زود تصمیم می گیرد !،زود دوست می شود !،زود دشمن می شود !،زود پشیمان می شود !،زود عذرخواهی می کند ! و زود .....!!!!

او هر چه با تجربه و تجربه تر می شود  ،خسته تر و عصبانی تر می شود !!! صد البته احساسی تر !!!!در مجموع آدم عجیبی است !!!

 خطا های جناب آقای دکتر توکلی  در دوران دولت احمدی نژاد و موضع گیری های او در باره : 

= ایام انتخابات و حوادث پس از انتخابات

= ماجرای کوی دانشگاه و مجتمع سبحان و حادثه کهریزک و...

= اعتراض به توقیف روزنامه اعتمادملی !!!!! (که مدعی شد ه بود در زندان های ایران به بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات تجاوز جنسی شده است!!!!! )  

= پیش بینی های نادرست و التهاب‌آفرین همیشگی برای نرخ تورم در همه دوران ها !!!: 40%، 50%، شاید هم 70% و....!  

= هدفمند کردن یارانه ها

(یکی از مواضع عجیب آقای توکلی در طی سال‌های اخیر که بلافاصله پس از انتشار در صدر اخبار بسیاری از رسانه های اصلی ضدانقلاب قرار گرفت، اظهارات وی سه ماه پس از آغاز طرح هدفمندی یارانه ها بود. چرا که توکلی معتقد است !!!! هدفمند کردن یارانه ها به شکلی کاملا امنیتی اجرا شد! )

=گرایش به اصلاح طلبان !!! و مورد تمجید و احترام اصلاح طلبان !!!!

 ( مثلا حسین مرعشی !!!می گوید : توکلی و مطهری پایبندی خود به اصول را نشان داده اند! علی‌رغم اینکه به توکلی انتقاداتی دارم اما او و مطهری و امثال آنها در مجلس جزو معدود اصول‌گرایانی هستند که پایبندی خود را به اصول نشان دادند! اصول‌گرایان در گام نخست باید تکلیف خود را با احمدی‌نژاد مشخص کنند. توکلی، مطهری، باهنر ، ناطق نوری و جامعه روحانیت کجا هستند؟ مطهری و توکلی نماینده واقعی هستند و انشاءالله باز هم رای می آورند!»)

  = و...... عجیب بود !!!.

ای کاش دکتر توکلی  برخی از اشتباهات را  دیگر انجام ندهد  !!!

   در پایان سخن مقام معظم رهبری را خطاب به آقای توکلی تقدیم می کنیم : 

«گاهى اوقات، دشمن کار را به گونه‏اى ترتیب مى‏دهد که حرف حقى، از زبان یک نفر صادر بشود! دشمن ناحق و باطل است، پس چرا مى‏خواهد این حرف حق از زبان آن شخص صادر بشود؟ چون مى‏خواهد پازل خودش را کامل کند. این پازل از صد یا دویست قطعه تشکیل شده؛ یک قطعه‏اش هم همین حرف حقى است که آن شخص باید بزند تا این پازل را کامل کند! اینجا این حرف حق را نباید زد. پازل دشمن را کامل نباید کرد. در این حد هوشیارى لازم است! بله، وارد سیاست بشوید و فکرِ سیاسى کنید؛ اما بسیار هوشیار. دشمن نباید بتواند از هیچ حرکت و اظهار و موضع‌گیرى شما استفاده کند. این، اصل اول و یک "خط قرمز" است.» 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ