سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 90 آذر 30 , ساعت 5:59 عصر

پرسش از شما :

در باره جبهه پایداری توضیح دهید ؟

پاسخ از ما :

 جبهه پایداری را عده ایی از شاگردان آیت الله مصباح و یاران جدا شده از آقای احمدی نژاد در دولت های نهم و دهم تشکیل داده اند . جبهه پایداری انقلاب اسلامی تابستان گذشته در یک همایش سراسری،با حضور آیت الله مصباح یزدی و سخنرانی وی، و نیز شخصیتها ی چون آیت الله خوشوقت، آیت الله یزدی، حجت الاسلام آقاتهرانی، حجت الاسلام روح‌الله حسینیان، حجت الاسلام پناهیان، غلامحسین الهام، صادق محصولی، حجت الاسلام رسایی، علی‌اصغر زارعی، مهدی کوچک‌زاده، سردار کوثری و تعداد زیادی از شخصیت‌های مطرح سیاسی اعلام موجودیت کرد.

در این جبهه افرادی از همکاران قبلی دولت‌های نهم و دهم، برخی اعضای فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، بعضی از اعضای قرارگاه عمار و بسیاری از شخصیت‌های مطرح سیاسی کشور که در قبال جریان فتنه و سایر جریانات انحرافی مواضع شفافی داشته اند، حضور دارند.

رابطه با خدا بر اساس اخلاص، رابطه با ولی خدا بر اساس تبعیت و رابطه با مردم بر اساس صداقت و خدمتگزاری، مرزبندی با فتنه 88، مرزبندی با گروه انحرافی و مرزبندی با خواص مردود، جزء اصول و مرامنامه جبهه پایداری است.

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ