سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین برادران کسى است که براى او به رنج افتى . [ چه رنج افتادن مستلزم مشقّت است . و این شرّ را برادرى که براى او به رنج افتاده‏اند سبب شده . پس او بدترین برادران است . ] [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 88 اسفند 17 , ساعت 1:15 عصر

 

جنگ نرم ونفاق جدید

  جنگ سخت منطق و روش خود را دارد. جنگ و جنگیدن و کشتن و کشته شدن، اسیر شدن و اسیر گرفتن در جنگ سخت بسیار آسان است!

 چرا که جنگ سخت منطق خود را دارد! اما اگر در وسط جنگ قرآن‏ها بر بالاى نیزه‏ها رفت! چه باید کرد؟!

 اگر در وسط جنگ عمربن سعد با حسین بن على‏علیه السلام فرمان رسید که با شعارهاى «اللَّه اکبر» به خیمه‏هاى حسین بن على‏علیه السلام هجوم آورید! چه باید کرد؟!

 اگر در گرو کشتن فرزند رسول خدا حسین بن على وعده بهشت دادند و گفتند بشتابید به سوى بهشت! چه باید کرد؟!

 اگر با مسجد، نماز، سبز محمدى، « نشان ارادت به  اهل بیت»؛ به جنگ با نظام اسلامى حکومت اسلامى برخواستند چه باید کرد؟!

 امروز از آمریکا و انگلیس و فرانسه و رسانه‏هاى استکبارى و بنگاههاى خبرپراکنى گرفته تا سلطنت‏طلبان در به در و ربع پهلوى گرفته تا نوکران صدام (منافقین و رجوى‏ها) و از توده‏اى و چپى‏هاى لائیک گرفته تا ملى‏گرایان و ملى مذهبى‏ها و نهضت آزادى‏ها و منافقین قدیم و جدید همه و همه از «نفاق جدید ! » حمایت کردند و پیشنهاد گفتن «اللَّه اکبر» در پشت بام‏ها و در اجتماعات مى‏دهند! راستى این همه اتحاد و اتفاق کفر با جبهه نفاق و منافقین جدید مایه تعجب نیست!!

 امروزه از عناصر وابسته به سیستم‏ها و سازمان‏هاى اطلاعاتى و جاسوسى غرب (سیا، موساد و...) گرفته تا جریان‏هاى فراماسونرى و روشنفکرى لائیک و حلقه‏ها و کمپین‏ها، داخل و خارج، از چپ، چپ گرفته تا راست، راست به دنبال نظریه‏پردازى و نظریه‏سازى حوادث پس از انتخابات هستند و نه تنها از بلواها و آشوب و اغتشاشات خیابانى حمایت کردند که آنها را تئوریزه کرده و از جریان نفاق و منافقین جدید حمایت مى‏کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ