سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 88 اسفند 12 , ساعت 1:38 عصر

 

فتنه ونفاق ومنافقین جدید1

فتنه ونفاق ومنافقین جدید

 

 نظام سیاسى جمهورى اسلامى ایران به همت رهبرى امام خمینى«ره» و تلاش و مجاهدت مجاهدان و عالمان و آزادگان و شهیدان راه فضیلت به ثمر نشست.

 این نظام با تمام فراز و نشیب‏ها، کامیابى‏ها و ناکامیابى‏ها سه دهه از عمر خویش را گذراند و در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت است.

 در بررسى و تحلیل این انقلاب و فراز و نشیب‏هاى آن و بررسى تحولات سیاسى در 30 سال پس از انقلاب ما با سه گروه مواجهیم.

 1. مخالفان انقلاب که مجموعه‏اى از بازماندگان نظام ستم‏شاهى و جریان استکبار و دشمنان تابلودار نظام سیاسى جمهورى اسلامى هستند که در این 30 سال از تمام حربه‏ها (از تهاجم سیاسى، نظامى، اقتصادى، فرهنگى و...) براى براندازى نظام سیاسى جمهورى اسلامى استفاده کردند و مى‏کنند و به شکر خداوند تاکنون ناموفق بوده‏اند و انقلاب و نظام روز به روز قوى‏تر و قدرتمندتر شده است.

 2. موافقان نظام سیاسى و کسانى که با تمام اختلاف سلایق به نظام سیاسى اندیشه‏هاى امام‏خمینى «ره» رهبرى نظام اسلامى، اصل ولایت فقیه، قانون اساسى، اصول و ارکان و ساختار نظام سیاسى معتقدند.

 3. گروهى از آنها به عنوان جریان نفاق و منافقان یاد مى‏شود

نظام سیاسى در کنار رویش‏هاى مبارک، هراز گاهى گرفتار ریزش نیز  مى‏شود  ریزش‏هاى سخت و ناگوارى اتفاق مى‏افتد که عقل‏ها و ذهن و جان‏ها در تحلیل این ریزش‏ها در مى‏ماند.

 براى فهم این ریزش‏ها  باید به پدیده جریان نفاق، منافقین قدیم و جدید توجه کرد . تا با فهم بیشتر جریان نفاق و ریزش‏هاى آن در صدر اسلام و امیرمؤمنان على‏علیه السلام پدیده فتنه و نفاق و منافقین جدید و ابزارهاى نفاق و اندیشه‏هاى آن بیشتر آشنا شویم.

 على‏علیه السلام به یاران خویش بصیرت و استقامت و علم را سفارش مى‏کند.(36)

 (36) ، خطبه 173 نهج البلاغه.)<**ادامه مطلب...**>

 

 فقدان بصیرت و صبر و علم سبب افتادن در دام جهالت و گمراهى و ضلالت و نفاق مى‏شود.

 ضرورت بصیرت و آگاهى در عصر و زمان کنونى با توجه به تحولات سیاسى و ابزار صنعت و تکنولوژى و نقشه‏هاى تهاجم سیاسى و فرهنگى دشمنى ضرورى‏تر است.

 امروز عرصه تقابل و نزاع و جنگ، جنگ نرم است نه جنگ سخت. جنگ سخت عیان است و جنگ نرم پنهان و مخفى. در جنگ نرم ابزار تهاجم، بذر فتنه و تردید و شبهه و نفاق است. در جنگ نرم، تفکر و اندیشه هدف قرار مى‏گیرد؛ در جنگ نرم هر فتنه و تردیدى مى‏تواند آتش زیر خاکسترى باشد که هرازگاهى شعله‏ور شود و مجموعه‏اى را به آتش کشد.

 در جنگ نرم پس از مدتى باید شاهد فروپاشى و ریزش‏ها و خیانت‏ها و نفاق و منافقین جدید بود!

 فهم صحیح فتنه و تردیدها و شبهه‏ها (ابزار جنگ نرم) ما را به بصیرت و علم و آگاهى مى‏رساند.

 نظام سیاسى جمهورى اسلامى در هر زمانى گرفتار برخى از آفت‏ها و موانع و مشکلات است شاید یکى از مهم‏ترین این آفت‏ها و موانع و مشکلات حضور هرازگاهى جریانى است که بذر فتنه و بلوا و آشوب را در جامعه مى‏افکند و ذهن و اندیشه نسل جوان را مورد هدف قرار مى‏دهد. و سبب ریزش‏هایى در بدنه انقلاب و نظام سیاسى مى‏شود.

 سیر تحولات و حوادث قبل و پس از انتخابات ریاست جمهورى دهم و حوادث و آشوب و اغتشاشات و حوادث خیابانى پس از آن ما را به بصیرت و آگاهى و فهم بیشتر از جریان نفاق و منافقین  جدید رهنمون مى‏سازد.

 حوادث پس از انتخابات محصول سالها فتنه‏افکنى و بذرهاى تردید شبهه و نفاق در برخى از مراکز و محافل شبه روشنفکرى و شبه دینى و شبهه آکادمیک از طرف برخى از افراد به ظاهر موجه  و دینى و روشنفکر و تحصیل کرده  وصد البته همراهان فرسوده وپشیمان ! حتى با ادعاى امام و اسلام و انقلاب و دیانت انجام پذیرفت!

 حوادث پس از انتخابات نشان داد انتخابات و نتایج آن بهانه‏اى بیش نبود تا در سایه گذر از اعتراض به نتایج انتخابات، جریان نفاق و منافقین جدید اصل حکومت اسلامى و نظام اسلامى، اصل ولایت فقیه و ساختارها و ارکان و نهادهاى نظام جمهورى اسلامى را مورد هدف قرار دهد!

 فاصله گرفتن از قواعد دموکراسى و اعتراضات قانونى و نپذیرفتن صندوق‏هاى رأى و راه کارهاى قانونى قواعد دموکراسى و جایگزینى اعتراضات خیابانى و تغییر مطالبات و جهت‏دهى آنها به طرف تغییر در ساختار نظام سیاسى و رهبرى نظام هدفمند و برنامه‏ریزى شده جریان نفاق همراه با استعمار و استکبار آمریکا و انگلستان و سازمان‏هاى اطلاعاتى و جاسوسى غرب بود!

 

 جریان نفاق و منافقین جدید گر چه در داخل کشور هستند اما طرح و ایده‏ها و اندیشه‏هاى آنها در مؤسسه‏ها و آکادمى‏ها و سازمان وابسته به مراکز اطلاعاتى و جاسوسى غرب مطرح و در داخل کشور «شبکه‏سازى اجتماعى» شده و توسط برخى از شکبه شبه گلدکویستى تحت عنوان O.G.Nها در داخل کشور اجرا مى‏شود.

 

 نفاق گذرگاه موقت است؛ منافق نمى‏تواند منافق بماند یا باید توبه کند و به دامن اسلام و ایمان و هدایت برگردد یا اینکه روز به روز به انکار و الحاد و کفر نزدیک مى‏شود و به تعبیر قرآن فى قلوبهم مرض فزادهم اللَّه مرضا(37).( 37) سوره بقره: آیه 10.)

 

 جریان نفاق با استفاده از قرآن، دین، مظاهر دینى، نماز جمعه، شعائر دینى، نماد و  بیرق و پرچم دینى، جریان نفاق در قرآن و منافقان عصر پیامبر و امام على‏علیه السلام وائمه (ع)را زنده و بازسازى کردند!

 از «مسجد ضرار» و «اقامه نماز» جمعه و جماعات توسط منافقین گرفته تا «قرآن» بر بالاى نیزه بردن سپاه شام  و تا شعار «لاحکم الا اللَّه» دادن  خوارج وتا گفتن «اللَّه اکبر» توسط  سپاه عمر بن سعد براى شهادت حسین بن على تا برافراشتن بیرق سبز محمدى‏صلى الله علیه وآله  بر بالای دارالاماره شام توسط معاویه ( الخضراء) و تبدیل آن به سبز اموی  همه و همه بازسازى جریان نفاق (خواسته یا ناخواسته) نبود!!

 از دین‏ستیزى دین ستیزان دیروز گرفته تا تظاهر به دین و دین‏دارى و  حضور درمیتینگ‏هاى دینى و مذهبى و برگزارى مراسمات و جلسات مذهبى و قرآنی و...! و

 از شبیه‏سازى دستگاه تبلیغ اموى و طرح «دروغ و اتهام و تهمت» گرفته تا طرح حَکَمیت و عدم پذیرش حَکمیت! و طلبکارى از نظام براى خون کشته شدگان حوادث فتنه و آشوب‏هاى پس از انتخابات! همه وهمه نشان از فتنه ونفاق جدید دارد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ