سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خرسندى مالى است که پایان نیابد [ و بعضى این گفته را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند . ] [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 89 مرداد 28 , ساعت 9:28 صبح

افشای سرپل‌های داخلی و خارجی منافقین در طیف غیرقانونی دفتر تحکیم

 

ارتباط ارگانیک اعضای طیف غیرقانونی طیف علامه با گروهک منافقین که طی سال‌های اخیر به ویژه فتنه 88 به‌طور ویژه‌ای پیگیری شد، از طریق دو تن از افرادی است که نقش سرپل داخلی و خارجی این جریان را بازی می‌کردند.

به گزارش رجانیوز، "عباس حکیم‌زاده" دبیر سیاسی این تشکیلات غیر قانونی و از حامیان مهدی کروبی در انتخابات یکی از مهم‌ترین رابط های این مجموعه با منافقین است. وی  از همکاران سایت "خبرنامه امیر کبیر" بود و اخبار و اطلاعات کذب را با دریافت مبالغی جهت تخریب چهره نظام در اختیار منافقین قرار می داد.

سایت "خبرنامه امیرکبیر" که با ادعای ارگان رسانه‌ای انجمن اسلامی‌دانشجویان دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد، به تدریج در اختیار گروهک منافقین قرار گرفت و در نقش یک پایگاه اطلاعاتی، ‌اهداف و برنامه‌های این گروهک را در حوزه دانشجویی و جذب دانشجویان رادیکال، ‌اخراجی و تعلیقی در دستور کار خود قرار داد.

بر اساس گزارش اتفاق، حکیم زاده در سال‌های اخیر با حفظ ارتباط سازمانی‌اش با سرپل منافقین در این سایت، فعالیت‌های زیادی از جمله خبرسازی ، شایعه پراکنی علیه نظام، جذب دانشجویان و ترغیب آن‌ها به اقدامات رادیکال این سازمان انجام داده است.

گرداننده اصلی این مجموعه و فردی که هدایت حکیم زاده و دوستانش را در دست دارد، فردی است به‌نام "رضا یونسی" از دانشجویان اخراجی دانشگاه امیر کبیر. یونسی اکنون در سوئد اقامت دارد، سوابق خود و خانواده‌اش زوایای پنهان این ارتباط را بیش از پیش روشن می‌سازد. پدر وی "یوسف یونسی" در سال ???? دستگیر و به دلیل اقدامات تروریستی و عضویت در سازمان منافقین به ?? سال زندان محکوم شد، اما پس از پس از تحمل سه سال زندان، در سال ?? مورد عفو قرار گرفت و از زندان آزاد شد.

مادر رضا یونسی "جلیله.‌د" نیز از فعالان سازمان مجاهدین خلق بوده است. گفته می‌شود عنصر اصلی در پیوستن خانواده "رضا" به این سازمان خاله وی "زیبا. د" بوده است. وی در حالی که عضویت شورای مرکزی منافقین در فرانسه را در کارنامه خود داشته، سال ?? بر اثر سرطان در پاریس فوت می‌کند.

"زیبا. د" که برادرش "مجید" در سال ?? و شوهرش در عملیات مرصاد کشته شدند، ‌به سبب ارتباطات با حلقه اصلی منافقین، تلاش زیادی برای عضویت دیگر اعضای خانواده به این گروهک سامان داد، ‌به نحوی که دایی‌ها، ‌خاله‌ها و شوهرخاله‌های "رضا" را نیز به عضویت منافقین درآورده بود.

رضا یونسی پس از آنکه فعالیت‌اش را در سال‌های 82-83 در خبرنامه امیر کبیر متمرکز می‌سازد، به آرامی‌ارتباط با منافقین را از طریق خاله‌اش "زیبا" در فرانسه آغاز کرد و به‌عنوان یک سمپات دانشجویی اطلاعات محیط‌های دانشگاهی را منتقل می‌ساخته است. وی در همین حال، همزمان با حضور در سایت خبرنامه امیرکبیر هسته ?? نفره‌ای از دانشجویان و دوستان نزدیک‌اش را تشکیل داده و تقسیم کار برای سرویس دهی به این گروهک را کلید می زند.

رضا یونسی پس از ارتباط گیری با زیبا در سال ?? به سوئد سفر کرده و ارتباطات خود را با تیم داخل کشور برقرار می‌کند. وی برای جذب این افراد از روش تطمیع استفاده کرده و ضمن وعده مساعدت‌های مالی به این دانشجویان از ارائه تسهیلات برای تحصیل در اروپا سخن به میان آورده بود.

عباس حکیم زاده یکی از نزدیک ترین افراد به رضا یونسی و به واقع مهمترین عضو طیف غیر قانونی علامه در جهت پیاده سازی منویات شیطانی این سازمان تروریستی در دانشگاه‌هاست.

فلسفه ایجاد دفتر تحکیم وحدت در دهه ?? ایجاد یک اتحادیه از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام علیه جریان های معاند و منافق نظام بود اما پس از بر سر کار آمدن دولت خاتمی و آغاز انحرافات فکری در جریان اصلاح طلب به آرامی جریانات دانشجویی و به‌ویژه دفتر تحکیم وحدت از فلسفه وجودی خود فاصله گرفتند و رو به فعالیت علیه نظام آوردند.


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ