سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را سه نشانه باشد : شناخت خدا و آنچه نیکو و بد می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 89 خرداد 7 , ساعت 11:9 صبح

سردار چه کرده ای که برایت کف می زنند ؟!

به نقل از http://dictatoresabz.blogfa.com/post-79.aspx

 

1- حضرت امام روح الله می فرمودند: هرگاه دیدید دشمن شما را تشویق کرده و از کار شما راضی است بدانید جایی از کار شما اشتباه بوده است .

2-برنامه دیروز ،امروز ، فردا با حضور سردار شمخانی که کوله باری از رشادت و شجاعت و خاطره از سالهای جنگ دارند و به ویژه اینکه موضوع برنامه نیز آزاد سازی خرمشهر بود نوید برنامه خوبی را می داد .

3- همه چیز خوب پیش میرفت تا بحث خیانت بنی صدر ملعون پیش آمد . سردار گفتند : بنی صدر خائن نبود ولی چون می خواست پیروزی در جنگ را به نام خودش ثبت کند در کار سپاه اخلال ایجاد می کرد . با این وجود نمی دانم اگر اسم این  کار خیانت به کشور نیست پس چه واژه ای  بجای خیانت انتخاب کنیم ؟

4-سردار در قسمتی از برنامه گفتند بسیجی یعنی (( حق گو ، حق جو و .....)) آیا شما در زمان فتنه این گونه بودید . حتی اکنون غبار خیلی از مسائل فروکش کرده هم حاضر نشدید حرفی بزنید تا مبادا به کسی برنخورد پس حق گویی و حق جویی کجا رفته .

5-اصلا ما اشتباه می کنیم و حق با سردار شمخانی است . پس چرا دشمن نیز دارد ایشان را تشویق می کند . چه وجه مشترکی بین خود و عقایدشان و سردار دیده اند .  لینک زیر متعلق به تشویق های خوانندگان سایت متعفن بالاترین است . نگاه کنید :

سایت متعفن بالاترین 

6-و در آخر سردار چه کرده ای که برایت کف می زنند ؟!

  

سردار علی شمخانی                                                                                                                                                                                                                                

 

 در حاشیه : امروز برای بسیاری از سرداران دیروز و امروز ؛دشمن کف میزند ( والبته کف می کند !!!!!!!!!!)

درد دل های  سید علی را ؛ سید علی در خطبه های نماز جمعه برای مردم (ناس ) وخطاب به مولایش بیان کرد نه برای

کرور کرور درجه و پست و مقام و ارشدیت و وزارت و وکالت و...امان از بی بصیرتی !!!!!!!!!!!!خواص (سفها،سفیهان ؛الا انهم هم السفا،)

به تمام بازماندگان جبهه وجنگ ( وخودم )  سفارش می کنم سرگذشت سردار بزرگ صفین ؛عبیدالله ابن عباس ( برادر عبدالله ابن عباس ) را مطالعه نمایند

همو که غم از رخسار علی در صفین وخوارج می زدود اما چه سود نه تنها امام حسن را همراه نکرد که به سپاه معاویه گریخت !!!!!!!!! وکربلا را ندید وحسین را یاری نکرد !!!!!!!!!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ