mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ محمد رضا بهگام 
برخلاف انواع تحليل ها که موارد درست ولي غير موثر در نتيجه نهايي انتخابات مردم با توجه به ان تفکري که در بطن خود دارند راي ميدهند يا به زبان بهتر کسي پيروز عرصه رقابت خواهد بود که با گفتمان مردم اشنا باشد با با هزينه کلان خود گفتمان سازي کند تا راي بياورد و متاسفانه گره خوردن مشکلات اقتصادي به تحريم و تنها راه نجات سازش و مزاکره با غرب بودن تبديل به گفتمان عمومي شده بود بله شده بود روز به روز اين گفتمان ضعيف ميشود و بنظر من اگر همين الان دوباره راي گيري شود نتيجه 7 اسفند رقم نخواهد خود البته اين نتيجه مزيت هايي داشت 1) در اينده افراد انقلابي انقلابي تر عمل ميکنند 2) روحيه استکبار ستيزي در مردم بيش از پيش زنده خواهد 3) از اين به بعد بيشتر رو حرف رهبر حساب ميکنن 4) مردم جدي تر انتظار ظهور رو ميکشن
پاسخ

دوستان و رفقا با سلام و تشکر از نظر شما نسبت به اصل مقاله و نظر دوستان نظر دهيد به شرط رعايت ادب و اخلاق به نمايش مي گذارم
+ يلدا 
اي بابا چه اهميتي داره وقتي اين وسط هيشکي بفکر مردم نيست،،،همتون درگير سياست و قدرتيد،،،دانشجوي نمونه دانشگاهم هستم بامعدل نوزده و هشتاد وهشت که بدليل نداشتن شهريه اين ترم از تحصيل محروم شدم،،،،چه اهميتي داره ،،،شماهم بجاي دريافت نظرات مختلف اگه ميتوني دردي رو از اين جامعه دواکن،،اين بحث ها بجايي نميرسه
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ علي 
من يک سوال ساده دارم از دوستان، به نظر شما کساني که نميتوانند يک ليست متحد ارائه کنند، ميتوانند مملکت اسلامي را اداره کنند؟
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ يکي 
1- اين شکست سخت، ادامه شکست اصولگرا ها در انتخابات 88 و 92 بود. اصولگراها در سال 88 به ظاهر پيروز شدند اما در باطن باختند.
2- اصولگراها از مردم فاصله گرفتند و به قدرت چسبيدند. در حالي که راز ماندگاري با مردم بودن است. مردم در رنج بودند و اصولگراها مشغول بازي هاي سياسي و کشمکش ها و حذف ها و نفوذ و خط و نشان کشيدن ها و استيلاي خودشان بر هم? بخشها.
3- قدرت مطلقه باعث فساد مي شود. يکدست شدن قدرت در آن 8 سال نه تنها باعث قدرت بيشتر نشد که اصولگراها را به فساد سوق داد. با اين حال باز هم خودشان را تنزيه مي کردند.
4- به قول قرآن انه لايصلح عمل المفسدين. اصولگراها با کارهاي منفي انتظار نتايج مثبت نبايد داشته باشند. اين شامل همه جناح ها و قدرت ها مي شود و اختصاص به يک گروه خاص ندارد.
5- انکار واقعيت ها و نپذيرفتن شکست هم يکي از عوامل شکست بود. فرافکني دردي را دوا نمي کند. همين الان هم رأي آوردن اصلاح طلبان را گردن تبليغات فراوان BBC و پول هنگفتي که هاشمي رفستجاني خرج کرده براي رأي دو نيم ميليوني اش و غرب ردگي و... مي اندازند. اين پيروزي آشکارتر از آن است که بتوان با اين توجيهات از آن عبور کرد. مگر رسانه هاي بيگانه اولين بارشان است که از اين کارها کرده اند؟ چرا در سالهاي قبل نتوانستند رأي هاي خاموش را به ميدان بياورند؟ چرا رسانه داخلي نتوانست اين کار را بکند؟ چرا اولين گزينه تصميم گيران، فيلتر رسانه هاي بيگانه است؟ چرا رسانه ملي ما تک صدا است؟
6- تبليغات منفي اصولگراها عليه خودشان و به عبارتي گل به خودي زدن: مثلا تيتر آقاي شريعتمداري از قول مفتي عربستان خودش بدترين گلي بود که به اصولگراها زد.
7- افراط در رد صلاحيت ها و بي انصافي ها آن هم نه به خاطر خدا، بلکه به خاطر بازي هاي سياسي، به خصوص نسبت به انتخابات خبرگان.
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ توكلي 
دوست اصولگراي من سلام، اکنون شد آنچه نمي بايد مي شد و رفت آنکه نمي بايد مي رفت و آمد آنکه نمي بايد مي آمد.ما مامور به وظيفه ايم نه نتيجه.همه ارزشيها و همه آنهايي که خداوند فهم ديني، ايمان قلبي و بصيرت سياسي به آنها عنايت کرده بدون هيچ استدلالي قلبأ مي فهمند اين موفقيت اصلاح طلبان موفقيتي صادقانه نيست که مهر تاييد آقا امام زمان (عج) را خورده باشد، متاسفانه سيل تبليغات برنامه ريزي شده و زيرکانه، ضعف فرهنگ ديني، غربگرايي و بالطبع کاهش فهم و بصيرت سياسي در بين عده اي بر خلاف هوشياري و آگاهي ساير شهرستانها کار خودش را کرد.انتهاي سراب شبه روشنفکري و البته چپ انديشي يا همان کج انديشي همين است ديگر و اکنون نيز از اين نتيجه راي جهت داده شده با بکار بردن تعابير مغالطه آميزي مانند:مردم از روحانيوني که حق نگويند رو بر مي گردانند و... تعزو من تشا و تذل من تشا و.....سعي در مظلوم نمايي و منحرف کردن افکار جامعه را دارند. .همه خوب ميدانيم اکثر توده هايي که به ليست اصلاح طلبان راي داده اند کساني هستند که کوچکترين درکي از مصالح اسلام و آينده ايران اسلامي ندارند بلکه در نظر آنان انتخاب گزينه اصلح تنها از باب مقتضيات شکم و لذايذ دنيوي قابل فهم است،اين چيزي است که همه ما به سادگي آن را خوب ميفهميم، ما همچنان با اقتدار، قوي، محکم و اميدوار در فصل انتظار باقي خواهيم ماند و انشالله با تجديد قوا به ميدان خدمت و تعهد باز خواهيم گشت و تا آن زمان استعينوا بالصبر و الصلاة
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ شهاب 

دو عامل باعث شكست اصولگرا ها شد : 1-سياست هاي غلط دولت قبلي و حمايت اينها از اشتباهات احمدي نژاد . 2- سياست هاي اشتباه اينها در قضيه برجام و عدم رعايت منافع ملي

پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ مسيح 

6- يک دست نبودن ليست اصولگرايي
طرف مقابل در دو موضع وحدت کامل داشتند: فتنه88 و برجام
ليست کساني که در طيف مقابل بودند همه از مخالفان در فتنه 88 و موافقان برجام بودند. تنها کسي که از موافقان در فتنه بود اقاي کاظم جلالي بود که او هم نقش موثر در برجام 20 دقيقه‌اي داشت
در مقابل ليست اصولگراها پر از ادم‌هاي مختلف بود.
يکي شدن پايداري‌ها، زاکاني، حدادعادل و احمد توکلي در فضاي فعلي امري طبيعي و بديهي بود، اما حضور مصباحي مقدم، ابوترابي، مظفر، حبيبي و ... که آراي مختلف و متفاوتي در برجام داشتند و حتي تلاش مضاعفي در اين زمينه کردند، باعث اين مسئله شد.

7- دليل هفتم هم کاملا اعتقادي است.
عمرسعد از گندم رِي نخورد، مجلس اصولگراي دهم هم از استيضاح چند وزير دولت مثل وزير معدن و تجارت، آموزش پرورش، جوانان، وزير نفت، وزير کشاورزي، وزير فرهنگ و ارشاد و ...دوري کرد تا با مماشات راي مردم در اين دوره رو به دست بياره، اما حاشا که عده‌اي از حق دوري کنن و راي بيارن. چوبش رو هم دست جمعي خوردن!
اقايون در وقتش عمل نکردند. اصولگرايي به عمل کردن و ايستادگي در وقت خودش هست، نه اصولگرايي به اسم اصولگرايي.
خيلي از کساني که به ليست راي دادند، دل چرکيني از افراد متعدد داشتند.

8- طيف مقابل در مورد مسائلي مانند حصر سران فتنه صحبت روشني کرد. در خصوص اجراي برجام‌هاي متعدد و رفع موانع حضور سياسيون ديگر صحبت کرد
در مقابل اصولگراها هيچ حرفي نزدند، چون در طيف اصولگرايي متاسفانه هستند کساني که برجام رو 20 دقيقه اي تصويب ميکنن و چه بسا با محاکمه سران فتنه مخالف هستن و يا جريات بيان اينکه اين‌ها بايد محاکمه بشن رو نداشتن.
مردم به کساني راي ميدن که حداقل پاي مواضع خودشون بايستن و طيف مقابل بارها اين کار رو کرده.
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ مسيح 
سلام عليکم
به نظر بنده دلايل متعددي داره که اين‌ها به ذهن من ميرسه:

1- طيف اصلاح‌طلب براي انتخابات در ادوار مختلف از 1 يا 2 سال پيشتر و شايد قبلتر برنامه‌ريزي مي‌کنه، رايزني‌ها انجام مي‌شه و افراد حاضر تا حدودي مشخص مي‌شن. وظايف تقسيم مي‌شه و...
اين مسئله اونقدري برنامه‌ ريزي شده است که مثلا در فيلمهاي جشنواره‌ي فجر که حداقل 4-5 ماه پيش از جشنواره روند توليد اون‌ها اغاز شده بود،‌ رنگ انتخاباتي اصلاح‌طلب‌ها به وفور ديده مي‌شد.
اون‌ها برنامه ريزي مي‌کنن، تيم رسانه‌اي وظيفه‌اش رو مي‌شناسه، در فضاي مجازي به صورت دقيق سراغ چيزهايي که بايد برن مي‌رن و نتيجه مي‌گيرن.
در مقابل جناح اصولگرايي دو هفته مونده به انتخابات تازه افراد حاضر در ليست رو معرفي مي‌کنه. بعد بحث پيش مياد که چرا فلان شخص در ليست نيست؟ و اين دعواها تا 20 ساعت قبل از انتخابات هم ادامه پيدا مي‌کنه و مثلا مي‌بينيم در همايش اصولگرايي در حوزه هنري در يک جلسه واحد، دو ليست انتخاباتي مياد. افراد حاضر در مراسم امروز از راي ب 16 نفر ميگن،‌ درحالي‌که روز قبلش کسي مثل اقاي پناهيان گفته بود به 10 نفر راي بديد.
تيم‌هاي رسانه‌اي اصلا وظايف‌شون رو نمي‌شناسن و اگر هم بشناسن نمي‌دونن چه طوري بايد عمل کنن.

2- وقتي انگليس از جرياني حمايت مي‌کنه،‌ اون جريان بايد بيزاري خودش رو ابراز کنه که بعضي از اون اشخاص اينکارو کردن و بعضي نکردن، اما لزومي نداره جناح مقابل ليست خودش رو ضدانگليسي بنامه،‌ وقتي که اصلا در اين بازي وارد نشده.
تبليغات روي اين زمينه باتوجه به اينکه مردم تهران متاسفانه بسياري از اخبارشون رو از همون انگليس يعني بي بي سي دريافت مي‌کنن، ميتونه با واکنش برابر برشه که همينطور هم شد.
جناح اصولگرايي کافي بود يک بار اعلام کنه که اين انتخابات در داخل ايرانه و اگر دعوايي هم هست، بين ما و در داخله. همونطور که امام خامنه‌اي گفته ربطي به انگليس نداره. طيف مقابل هم بااينکه در داخل نظام هست، از طرف مقابل ابراز برائت کنه.
همين و والسلام!
اين بازي رو به سمت اين طرف مي‌کشوند. هم مرزبندي قائل بودند. هم تلويحا گفته بودند که رهبري گفته برائت بجوييد و هم انگليس رو وارد سبد انتخاباتي ايران نکرده بودند.




پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ مسيح 
3- برعکس مهندسي انتخاباتي اصلاح طلب‌ها که دقيق بود، اصولگراها در اين زمينه کاملا ضعيف بودند و خصوصا در ليست خبرگان اشتباه عمل کردند.
اگر ليست 16 نفره اصولگرايي از اعضاي مشترک دو ليست تشکيل نشده بود،‌ تعداد اراي مشترکين بسيار کمتر مي‌شد و تعدادي از افراد ليست اصولگرايي مثل اقايان مصباح و يزدي هم وارد ميشدند.
4- رسانه،‌ رسانه، رسانه و باز هم رسانه
در کار رسانه‌اي ضعيفيم. کساني هم که رسانه دارند، ازش به عنوان بلندگو و مظروف استفاده ميکنن. در صورتي که به قول شهيد آويني تکنولوژي ظرفي نيست که هر مظروفي توش بره. بايد ماهيتش رو شناخت و بر اساس اون با طرف مقابل کار کرد.
ما از ظرفيت‌هاي لازم از اين زمينه با اينکه افراد زيادي هم داشتيم استفاده نکرديم.
5-بي‌اخلاقي و توهينات 20 ساله جريان اصلاح‌طلبي عليه شخصي چون ايت الله مصباح يزدي.
از دهه 70 و اون کاريکاتور معروف تا امروز و بريدن جملات و تقطيع صحبت‌هاي ايشون در جريانات مختلف کار رو به اينجا کشوند که بسياري از کساني که حتي ايشون رو به چهره هم نميشناسن، به واسطه شنيدن اسم مصباح به ايشون راي ندن.
اختلاف راي ايشون با ايت الله جنتي نشون دهنده اين هست که بعضي از حزب اللهي‌ها هم به ايشون راي ندادند.
تخريب طرف مقابل در اين زمينه نتيجه داد

پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد
+ محمد 
با توجه به تحليل هاي سياسي بر مي ايد که مردم تهران سبک زندگي غربي را دارند و نسبت به ساير استان ها تاثير بيشتري پذيرفته است.وليستي از اصلاح طلبان که توسط اقاي.....رفسنجاني ارائه شد مردم به همان ليست راي دادند.وهمين براي خبرگان نيز اتفاق افتاد
پاسخ

دوستان و کاربران گرامي نظرات شما مشروط به رعايت اخلاق و حفظ حرمت و احترام افراد، احزاب ، گروههاي سياسي درج خواهد شد