سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ناتوانترین مردم کسى است که نیروى به دست آوردن دوستان ندارد ، و ناتوانتر از او کسى بود که دوستى به دست آرد و او را ضایع گذارد . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 92 دی 19 , ساعت 9:38 عصر

پرسش از شما:

در باره روزنامه وطن امروز و حسین قدیانی اطلاعاتی بدهید ؟

پاسخ از ما:

 روزنامه وطن امروز به صاحب امتیازی مهرداد بذرپاش(  از مسئولان بسیج دانشجو یی تهران ،مدیر عامل سابق گروه صنعتی سایپا و نماینده مجلس شورای اسلامی) و به مدیر مسئولی محمد آخوندی و به سردبیری رضا شکیب (سردبیر سابق سایت شریف نیوز) از سال 1387 به عنوان یکی از روزنامه های اصولگرا و حامی دولت نهم و دهم فعالیت می کرد و در حال حاضر نیز مواضع انتقادی نسبت به سیاستها و اقدامات دولت فعلی دارد.


حسین قدیانی  یکی از نویسندگان روزنامه وطن امروز  است.

 حسین قدیانی از نویسندگان روزنامه وطن امروز ، مشاور سردار نقدی در امور فضای مجازی و مسئول سازمان بسیج دانشجویی از  بهمن ماه 88 تا مهر 1392 دارای سوابق متعدد در مجموعه بسیج دانشجویی می باشد. وی فعالیت تشکیلاتی خود را با مجموعه بسیج دانشجویی، از دانشگاه خواجه نصیر تهران آغاز کرد و مدتی بعنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه صنعتی مهم کشور انجام وظیفه کرد. وی در ادامه حضور خود در این تشکل انقلابی، بعنوان معاون علمی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران و سپس در همان دوره به قائم مقامی دکتر زاکانی مسئول وقت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران منصوب شد. مهندس قدیانی همچنین در کارنامه فعالیت تشکیلاتی خود، معاونت آموزش و سپ‍س معاونت طرح و برنامه بسیج دانشجویی کل کشور را ثبت کرده است. وی به مدت یک سال و نیم نیز مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران را به عهده گرفت و در طول این مدت با ارتباط گیری موثر و دوسویه با بدنه بسیج دانشجویی، موجبات رضایت دانشجویان بسیجی دانشگاه های تهران را فراهم آورد.  نکته دیگر اینکه حسین قدیانی پس از فارغ التحصیل شدن در رشته برق، در رشته مدیریت نیز مدرک کارشناسی ارشد گرفت و موضوع پایان نامه خود را با عنوان «میزان سنجی تاثیر فعالیت های بسیج دانشجویی در اقتدار ملی» تدوین نمود.


 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ