سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
 
شنبه 89 فروردین 14 , ساعت 1:4 عصر

 

 

پشت پرده سایت های فتنه گر

 

براساس بررسیهای انجام شده توسط یک موسسه تحقیقاتی ، 95درصد سایتها و وبلاگهایی که قبل وبعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران و به حمایت از فتنه گران و با نام سبز در پسوند یا پیشوند آنها در فضای مجازی روئیده است ، متعلق به چند گروهک فراری وزاویه نشین هستند که درمحیط مجازی سعی دروانمودگی توان خود دارند.

 

به گزارش«جوان آنلاین»، این سایتها و وبلاگها که با بودجه های تصویبی مجلس نمایندگان و پشتیبانی فنی آمریکا، انگلیس واسرائیل، قدرتمندانه به عنوان عقبه تبلیغاتی همه ضد انقلاب در برابر نظام اسلامی ایران صف کشیده اند‘ متعلق به تعداد معدودی از افرادی است که قبل و پس از انتخابات به خارج گریخته اند و مشغول تبلیغات بر علیه جمهوری اسلامی هستند.

 

بر اساس این گزارش گروه هایی که گرداننده سایت های ضد انقلاب هستند و بر علیه نظام دروغ پراکنی می کنند به 9 دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:<**ادامه مطلب...**>http://layali.parsiblog.com/1383393.htm

 

1- مجموعه وابستگان به رضا پهلوی که به سلطنت طلب ها مشهور می باشند. این گروه ها بیش از 1700 سایت را با اسامی مختلف و به نام آقای موسوی و جنبش رنگی ایشان سازمان دهی کرده که شبانه روز به هواداران فتنه گوشزد می کند که چگونه بر علیه جمهوری اسلامی مبارزه نمایند.

 

2- مجموعه وابستگان به مسعود رجوی با نام مجاهدین خلق. این مجموعه که با اسامی مختلف و پوششی و گاهی اوقات بدون نام و نشان با جریان فتنه همراهی و از شخص میر حسین موسوی حمایت می کند، در حدود 970 سایت و وبلاگ را برعلیه نظام بسیج کرده که در شرایط خاص تا 1500 سایت و وبلاگ نیز گسترش پیدا می کند .

 

3- سوسیالیستها یا همان کمونیستها آمریکایی، اعم از اتحادیه ها، سازمانها، جنبش ها و دیگر جریانهای انشعابی اقلیت و اکثریت و مارکسیست ها با عناوین توده ای، فدایی و.... که بیش از 39 سایت را به حمایت از فرقه سبز بسیج نموده اند و برای موفقیت ایشان از مخاطبین در خواست دعا هم دارند.

 

4- مجموعه وابستگان به عبدالبهاء که به بهایی های صهیونیسم مشهور هستند و موسوی را دست عبدالبها در آستین می دانند و معتقدند که موسوی منتقم آنها از جمهوری اسلامی خواهد بود. اعضای این فرقه ضاله بیش از یکصد سایت را در حمایت از جریان فتنه راه اندازی کرده اند .

 

5- گروه دیگر اداره کنندگان سایتهای معاند انجمنی ها هستند که به انجمن حجتیه مشهورند که در حقیقت می توان علت حمایت آنها از سران فتنه را انباشت فساد، خیانت و جنایت در مجموعه فتنه گران می باشد که زمینه ساز ظهور به ظن این کوته فکران است، این طیف ده ها وبلاگ را در خدمت فتنه موسوی قرار داده اند.

 

6- ششمین گروه مدیران سایتهای معاند احزاب داخلی و هواداران خارجی آنها می باشند که بیش از 2500 سایت و وبلاگ را رنگ سبزتاسیس کرده اند و جالب اینکه متکفلین این سایت ها به صد نفر هم نمی رسند .برخی گروهک های داخل نظام و برخی احزاب رادیکال از جمله خامیان این سایت ها می باشند.

 

7- دسته دیگر این مدیران افراد شاغل در بنگاه های شادمانی مرکب از مطربها و رقاصه هایی اجیر ومواجب بگیر موسسات فرهنگی وحقوق بشری آمریکا هستند. این عده برای خورشت فتنه، چاشنی هستند و با چند سایتی که در اختیار دارند به دنبال جذب هوادار برای موسوی می گردند .

 

8- اتحادیه هم جنس بازان نیویورک، واشنگتن، لوس آنجلس و چند جای دیگر که موسوی را نماینده خود برای اعطای آزادی به همجنس بازان می دانند هم شاخه دیگر مدیران وبلاگهای حامی جریان فتنه هستند و با تمام توان در تئوری وعمل از این جریان پشتیبانی می کنند.

 

9- سایت های چند رسانه ای شبکه های ماهواره ای آمریکایی، اروپایی و عربی از نوع ملک عبداللهی و سایت های بنی اسرائیل که صهیونیسم را تمام قد نقطه اتکای سران فتنه قرار داده اند هم آخرین دسته حامیان فتنه داخلی هستند.

 

گفتنی است با بروز ناآرامی ها در داخل کشور و اختصاص بودجه پنتاگون برای توسعه جنگ نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران به یک باره حجم این سایتها و وبلاگها افزایش چشمگیری پیدا کرد. این موضوع در حالی است که اواخر سال گذشته وزارت اطلاعات از دستگیری چند فعال سایبری خبر داده بود.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ