mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ قاسم شريفان 
با سلام و تشکر لطفا در خصوص مسائلي که بين حضرت علي عليه السلام و زبير و همچنين بين امام حسين و عمر ابن سعد گذشته با ذکر مستندات قابل قبول بيشتر و دقيقتر مطلب بگذاريد تا افراد عادي مثل من بتوانند بهتر و دقيقتر در مورد سخنان رهبري و روحاني قضاوت کنند.
+ حسيني 
با کبري و صغري به دنبال اين بودي که ثابت کني امام حسين(ع)- البته به زعم شما- اهل گفت وگو نبود...!! که چي؟! چه چيزي را مي خواهي ثابت کني؟! اگر تاريخ به وضوح ملاقات و مذاکره امام با عمر سعد را ضبط نمي کرد، شما اصل ديدار را هم نفي مي کردي!! نمي کرديد؟!! ولي اين ديگر ممکن نيست براي شما! امام(ع) اهل گفت وگو بود و گفت وگو ومذاکره براي تفاهم است. و تفاهم هم سازنده است.... اين را از پدرش در صفين ياد گرفته بود که اگر مذاکره باعث هدايت يک نفر هم شود مي ارزد حتي اگر جنگ به عقب بيفتد......نوشته اي روحاني نه حقوق دان و نه سرهنگ و نه سياستمدار ..... شما چه هستيد؟! خداکند عقيده ها گرفتار عقده ها نشود!...
سلام
خوب هستيد؟

مطالب واقعا عالي داريد!

لذت برديم!

بهتون تبريک مي گم.

تمايل داشتيد به سايت ما هم سر بزنيد.

اگر تونستيد هم سايت ما رو لينک کنيد.واقعا به حمايتتون نياز داريم
ممنون

سقا نظر کن تشنه ام طاقت ندارم
طفلِ صغيرم بر عطش عادت ندارم
آبي بياور سينه ام آرام گيرد
خشکيده لب هايم ز مشکت کام گيرد...
کاربر گرامي، سلام
در تاريخ شنبه 93 آبان 10 نوشته شما با عنوان درس کربلا، درس تعامل و مذاکره بود؟ برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما . ص و دبير سرويس آن حامدگودرزپور بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
پاسخ

با تشکر
سلام
يه دعا ميکنم همين الان آمين بگيد لطفا.......
خدايا سيد نابغه رو شهيد کن....................
آممممممممميييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
ممنون...........
في امان الله...........