• وبلاگ : جريان شناسي سياسي - محمد علي ليالي
  • يادداشت : جريان شناسي سياسي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    نه بابا داري تند ميري آقاي ناشناس اينقدر که ميگي بد نيست همين که تونسته خيليهارو که نمونه اش رو خود م بسيار ديدم و مشناسم به اسلام بياره و باعث محجبه شدن تعداد زيدي از دختران بشه بسيار جاي شکرداره
    يعني مورد نداره که در سخنراني هاشون شرکت کنيم؟ از اين جهت دارم ميپرسم که شما روحاني هستيد و پر اطلاعات به نظر ميرسيد حداقل در زمينه هاي سياسي و اينچنيني
    + ناشناس 

    سلام

    من نمي دانم چقدر سخنراني هاي آقاي رائفي پور را گوش داديد

    اما ضمن عرض احترام برداشت من اين است که نسبت به صحبت ها سطح سواد و عقايد ايشان اطلاعات کاملي نداريد.

    آقاي رائفي پور در مورد مباحث فراماسونري و صهيونيسم و يهود شناسي مطالعات خوبي داشتند اما نه کامل. در واقع ارائه حرف هاي جديد از جانب ايشان به خاطر مطالعه منابع آنهاست ولي بر منابع اسلامي تسلطي ندارند. لذا سخنهاي آقاي رائفي به عقايد آنها نزديک تر است. يکي از دلايل غلو و بزرگ نمايي آنان توسط ايشان همين است.

    از سويي از اشکالات بزرگ رائفي پور اين است که از مباحث مذکور شروع کرده و امروز در مورد مهدويت و روانشناسي و سبک زندگي و تاريخ اسلام و... سخنراني مي کنند و حتي به تفسير قرآن دست زده اند.

    سخنراني هاي ايشان با توجه به علم محدود و کمشان مشکلاتي رادر پي داشته است که در ادامه عرض خواهم کرد. در واقع ايشان خطيب توانايي هستند نه عالم در تمامي زمينه هايي که سخنراني کرده اند. البته ايشان ذهن پويايي دارند و اهل تحليل هستند اما به علت اطلاعات محدود، ناقص و در موارد بسياري غلط نتايج تحليل هاي ايشان اشتباه است.

    از نمونه انحرافات فکري شان اين است که قائل به ظهور صغرا و کبرا (مطابق با تفکر جريان انحراف) هستند و خودشان در چند سخنراني عمومي اين را اعلام کرده اند.

    و يا تفسيري که از قرآن دارند. در واقع قرآن را با کتب غير اسلامي تفسير ميکنند. شاهدش سخنراني هاي يک سال گذشته ايشان.

    و قس علي هذا

    در ضمن ايشان ايشان مدعي رکورد داري بيشترين سخنراني در سال هستند و اعلام کرده اند مي خواهد با هرکس که مدعي است رقابت کند و به قول معروف شاخ طرف مقابل رو بشکنند. که اين نکته هم براي اهل فکر حرف هاي زيادي دارد.

    و السلام عليک و رحمه الله و برکاته

    سلام عليكم، از مطالب بسيار مفيد شما و زحمات قابل تقدير شما بسيار بسيار متشكريم، انشاءالله ديگر علما و عالمان دين هم در اين سنگر وب وارد شوند تا جوانان پاك ما را از نظر علمي و معنوي تغذيه كنند. با اجازه شما، وبلاگ شما را لينك كرديم. يا علي مدد

    سلام . به روز رساني وبلاگ عماد با ياد اوري خاطره مشترک ايرانيان.

    شرح دل

    www.emaad.parsiblog.com

    نظر و دعا فراموش نشه ياعلي

    اين پيام عمومي است