• وبلاگ : جريان شناسي سياسي - محمد علي ليالي
  • يادداشت : جريان شناسي سياسي+حلقه كيهاني
  • نظرات : 0 خصوصي ، 20 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + سبز 

    با مدعي مگوئيد اسرار عشق و مستي

    بگزار تا بميرد با درد خود پرستي

    با سلام دوست گرامي شما سعي کنيد بيشتر از اين منتشر نکنيد چون خودنتون ميرين زير سوال.در ضمن وقتي حرف از ياد گرفتن ميشه مي گن ادب از که آموختي از بي ادبان کاري که کار گزاران (امامان ) انجام دادند بر خلاف رفتار حکام و مطابق قرآن عمل مي کردند. کمي در مورد خوردن استخوان برادرانتان هم دقت کنيد (غيبت) صحبتهاتون زياد مهم نيست که جواب داده شود.

    + ناشناس 


    سلام

    من به اين جريان کار ندارم هرچند به اين معني هم نيست که قبولشون نداشته باشم ولي اين همه ميگين بدون مجوز از وزارت علوم و وزارت بهداشت و هر سازمان ديگه. اين وزارتخونه ها همونهايي هستن که به امثال کردانها مجوز ميدن. پس اساساً مجوز نداشتن از اينجور ارگانها بهتر است. شماها کي هستين يا اصلاً نظرتون چه ارزش و چه اهميتي داره که بخواهين در مقام اين باشين که به انسان ديگه اي مجوز بدين يا ندين. از اين نخوت بياين بيرون آقايون علما!!!!!!!

    + مجتبي 


    باسلام

    کسي که خود به درکي نرسيده باشد نميتواند اظهار نظر کند و پس اين چيزهايي که شما نوشته ايد از کجا بوده خودتان تحقيق کرده و به نتيجه رسيده ايد يا نه از گوشه و کنار اين حرفها گفته من که به يک نتيجه قطعي نرسيده باشم هيچ موقع آن را نه ميپذيرم نه رد ميکنم مثل اينکه شما يک ميوه جديد به بازار آمده هنوز نخورده ايد نميتوانيد اظهار نظر کنيد لطفا چيزهايي که در اين وبلاگ مينويسيد اظهار نظر هم نکنيد با تشکر


    سلام حاج آقا ما شما رو دوست داريم بايد چه کسي رو ببينيم؟

    مويد باشيد

    با تشکر رائفي پور

    پاسخ

    ارادتمند حضرتعالي ذكر خير شما را در محافل دانشجويي در باره مباحث شيطان پرستي و فراماسونري داريم
    + زري 
    به نظر من تا الان هر چي خوندي ابطال بوده برو خدا رو درست بشناس و بعد به اين راحتي قضاوت کنيد
    + مهدي 


    اميد كه همه از روي صداقت حرف بزنيم !

    من با اين جريان كاري ندارم ولي جايگاه و نسبت شما با قرآن و عترت چيست؟ جز اينكه با مكانيزم چوب و هويج و قدرت بيت المال تو اين سالها هميشه حق سوال از ديگران رو به خودتون دادين و تا ازتون سوال شده پشت مقدسات قايم شدين؟؟و از هر تهمت و تفسير به راي عليه هر كسي كه خوشتون نيومده مضايقه نكردين.

    تا حالا جز حرف و وعده و بهم ريختن بنيان اعتقادي مردم و سوق دادن به شرك خفي ! چيزي هم براي اين مردم خوب داشتين كه اينجور محكم حرف ميزنين؟ يه نگاهي به دورو برتون بندازين لطفا ، ببنين شما چه به سر اين مردم بي دفاع آوردين بعدا يقه ديگران رو بگيرين

    + علي 
    با سلام: تو زچشم خويش پنهاني اگر پيدا شوي. در ميان جان تو گنجي نهان آيد پديد. البته اگر پيدا شويد. توکل بر خدا

    با مدعي مگوييذ اسرار عشق و مستي ...

    اطلا عاتت غلطه .

    + نرگس 

    سلام

    لطفا سعي کنيد عميق تر فکر کنيد

    تمام اين پيام هارو بخونيد

    خدا وکيلي کدوم يک از اين نظرات راجع به استاد طاهري بد گفتن

    به خدا قسم که امام زمان رو همين شماها خواهيد کشت

    اميدوارم خدا به شما شفاي کامل اعطا کنه

    + ايمان يافته 
    هرگز منشينيد بر جايگاه قضاوت ناحق.جدا کردن حق از باطل بسيار سخت است.با تعصبات و ياجهت حفظ منافع خودتان اين طور با اين مرد پربار برخورد نکنيد.فقط 1بار بيطرفانه جلسه اي با يکي ازفرادرمانگرها داشته باشيد بعد قضاوت کنيد.


    باسلام خدمت جنابعالي و آرزوي توفيق براي تمام رهپويان علم و معرفت وکمال

    انتظار داشتم در اين وبلاگ تحليلي پيرامون عرفان کيهاني داشته باشيد اما متاسفانه اينجا هم با کپي پيست اخبار روبرو شدم در پي انتشار اين خبر براي اينکه خداي ناکرده اتهام دامن روحانيت را نيالايد و مومنان را بدبين به اسلام ننمايد به اين لينکها هم مراجعه فرموده و آنرا هم انتشار دهيد . با سپاس

    جوشقاني

    http://ebrahimezaman5.blogfa.com/post-188.aspx

    http://rajanews.com/detail.asp?id=90605

    + راضيه 
    گفته ميشه فرقه ي انحرافي.به من بگيد انحراف از چي؟ايشون که فقط داره از خدا حرف ميزنه، انحراف از چي؟
    + راضيه 
    هيچ کدام از اتهامات صحت نداره .2 سال هست که با عرفان کيهاني آشنا شدم.استاد طاهري فرد بزرگي هستند و مدافع سرسخت اسلام و دين محمد(ص). ايشون تو حرفاشون از پيامبر به عنوان رحمت اللعالمين نام ميبرن و هرگز چيزي ضد دين و اسلام نگفتن.
    اگه من و خانوادم با فرادرماني آشنا نميشديم چيزي از خانواده ي من باقي نمونده بود.برادر من بعد از 9 سال بيماري(بيماري که درمان نمي شد) درمان شد و چيزي که خانواده ي من امروز بهش رسيده آرامش هست و بيشتر از هر موقع ديگه اي به خدا اسلام و دين عشق ميورزيم...

    + آدم 
    با سلام
    اميد به روزي که بدون اطلاعات کامل در مورد چيزي اظهار نظر نکنيم. از حضرتعالي که داعيه ي بصيرت! و علم! داريد،انتظار است گفته هايتان تفاوتهايي با استنتاجهاي سرسري و شوفرتاکسي گونه داشته باشد.حق هميشه پيروز است و نصرت الهي نزديک.
    خداوند همه ي ما را راهنمايي کند.
    + بهروز 

    به شما هم ميگن خدا ترس؟ روزي که مهدي موعود ظهور کنه امثال شما آقايوني که فقط طي کردن پله هاي دنيوي براتون مهمه ( به اسم دين) با ايشان به مخالفت بر ميخيزيد . وجدان داشته باشيد . چطور بدون هيچ اطلاع و تحقيقات راجع به ايشان مطلب مينويسيد. پيامبر (ص) فرمود 2 گروه به اسلام ضربه ميزنند. 1- مسلمان جاهل 2- عالم کافر حالا شما جزو کدوم دسته هستيد؟!
       1   2      >