ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ م. 
واقعا ملکيان درنايابي بود که به زندگاني ما معنا بخشيد.
+ مهدي 
سلام من هم يک رهگذرِمتاسف !هستم وتاسفم اينباربخاطرشمافرهيخته نمايانِ ازخودمشعوف است است که هرکس مخالف انديشه هاي تقليدي شماباشد ارزش پاسخ دادن ندارد.!من نه اقاي ليالي ونه شمارانمي شناسم .خداراشکردل درگرو هيچ شخص وانديشه اي ندارم ومثل شما الينه وشخصيت پرست نيستم اما متاسفم که فرهيختگان ماشما دگماتيست هاهستيد که اندييشه هارا فقط از روي صاحبش رد وقبول مي کنيد. اگر اقاي ملکيان وسروش گفته باشندوحي منزل است واگرمخالفشان گفته باشد بانگاه عاقل اندرسفيه ،آهِ حکيمانه مي کشيد وسرتاسف مي جنبانيد و...
اقي ليالي هرکه وهرچه باشد نقدعلمي مي کند ودرمورد انديشه افراد صحبت مي کند اماشما..؟؟؟متاسفيد ومتاسفم
+ رهگذر 
با سلام و احترام
پاسخ جنابعالي را در ذيل آخرين پست (مورد اشاره تان) تقديم مي كنم.
+ رهگذر 
ملكيان، با ارزش ترين، شريف ترين و انسان ترين آدمي است كه تاكنون ديده و شناخته ام.
گفتني بسيار دارم اما فايده چنداني هم در اين مباحثات نمي بينم! همينقدر بگويم كه زندگي كردن در اين زمانه و در اين كشور و تحت اين فرهنگ حاكم (كه شما نماينده ي نيكوي آن هستيد)، واقعاً ملال آور و افسردگي زاست.
متأسفم!
پاسخ

با سلام و احترام متاسفم از کسي که زندگي در اين زمانه و در اين کشور و تحت اين فرهنگ براي او ملال آور است !!!!!ا انشالله که نشستن پاي درسهاي استاد ملکيان شما را نسبت به فرهنگ و کشور و زمانه بدبين نکرده باشد!!!همين عبارت شما بر صدق منتقدان شما و استاد ملکيان کافي است!!!نمي دانم سخن گفتن در باره کدام ملکيان و کدام دوره ملکيان براي شما واقعا ملال آور و افسردگي زاست ! ادامه درhttp://layali.parsiblog.com/
+ كثيري 


سلام

حداقل اين لوگوي بالاي صفحه را که عاشقان علي زده ايد برداريد.

تا اين مطالب سخيف را ندانند که عاشقان علي مينويسند.

عاشق علي مثل علي بايد عمل کند نه اينکه...

پاسخ

با تشکر
+ هومافرد 

با سلام به شما دوست عزيز

متن شما در باب آقاي ملکيان نشان داد که نه ايشان را شناخته ايد و نه با اخلاق ايشان آشنايي داريد و نه افراد دور ايشان را ميشناسيد.
اين مطالبي که گفتيد با روحيه منزوي و محققانه ايشان سازگار نيست. بجاي بر چسب زدن به افراد و بهتان زدن فکر نقدي جدي بر آثار ايشان باشيد. نقدي که به خواندن بيارزد .

پاسخ

با تشکر
+ كسي مثل شما 
اين لينك رو ببينيد
http://sedigh-ghotbi.blogfa.com/post-125.aspx
+ آذري 

سخنان مصطفي ملکيان باران آهسته و پيوسته در دوران خشکسالي فرهنگي روزگار ما ايرانيان است. ملکيان به ما آموخت که نه از او بت بسازيم و نه مخالفين اش را ديو و دد بدانيم. هر دو را نقد کنيم و سپهر جان و ساحت خرد خود را پاس بداريم و از اوهام وجهل و تعصب و خرافه اجتناب کنيم. آقاي فنايي شاگرد استاد ملکيان مقاله مفيدي در باب "اخلاق دشمني" نوشته اند پيشنهاد ميکنم از دست ندهيد. خوب و خوش و سلامت باشيد.
پاسخ

با تشکر
+ يه دوست 


خجالت بکشيد

از خدا و پيغمبرش خجالت بکشيد. از تمام مقدساتتان خجالت بکشيد

دروغ دروغ دروغ

پاسخ

با تشکر
+ اميدوار 
عجب خزعبلاتي در مورد ملكيان به هم بافته‌ايد. يعني اينقدر حب قدرت شما را از حقيقت دور كرده‌ است. واي بر شما از اين همه دروغ‌ و فريب كه تحويل مردم مي‌دهيد.
پاسخ

با تشکر