تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
حالا اين چرت و پرت ها چه ربطي به جناب احمدي نژاد داره نمي دونم پايه و اساس تهمت بر دروغ استوار ه
+ آگاه 

کسي نميگه انجمن دعوت به فساد ميکنه. انجمن دعوت به بي تفاوتي و سکوت و به قول خودشان تقيه مي کند که اين خود باعث افزايش فساد است و بي تفاوتي نسبت به ظلم جهاني و کشتار انسانها و ... جز مرام اسلام که هيچ جز مرام انسانيت هم نيست.

پس بايد کسي قيام کند و قيام ملت ايران هم در گام اول به فرموده امام حمايت از مستضعفان در سراسر جهان است.

+ عمو داوود 

در اينکه انجمن حجتيه خوب شناخته نشده است و خيلي از منتقدين فقط به صرف اينکه فلان شخص اين انجمن را رد کرده است به بيان حرفهايي پرداخته اند شکي نيست ولي تقريبا مشخص شده است که اين انجمن شايد در ابتدا راه نيات و اهداف مفيد و سودمندي داشته ولي يواش يواش به انحراف کشيده شده و منحرف از راه خود بود و به همين دليل مخالفان بيش از پيش براي اين انجمن به وجود آمد
اين جمله"ر اساس همين ديدگاه از هر حرکت اصلاحي و انقلابي پرهيز و با آن به مخالفت پرداخته و اعتقاد داشتند براي فراهم شدن زمينه ظهور حضرت مهدي بايد در گسترش ظلم و فساد – لااقل با سکوت و جلوگيري نکردن از آن – کوشيد ." در مقاله جنابعالي دروغ محض است و تهمت ناروايي است که براي از ميدان خارج کردن انجمن به آنها زدند و انشاالله هم تهمت زننده و هم جنابعالي در قيامت پاسخ گو باشيد.
پاسخ

با تشكر
+ جوان بعد از انقلاب 

اگر آن گفتنيهاي بسياري که ميخواهيد بگوئيد همان تهمتهائي تکراري عماد باقي و کتاب ضيانسب و فتاح غلامي و ....اسيت بهتر است نگوئيد تا مسئوليت شرعي اين دروغها دامن شما را در آخرت نگيرد .
+ قدرتي 


فقط تشکر ؟؟؟

لطفا ديدگاههاي خودتان را اصلاح کنيد . از ترس اتهام طرفداري از حجتيه به گناه تهمت نيفتيد . خدا بزرگ است و دانا و بينا و حقيت هيچوقت پشت ابر باقي نميماند .....

+ فهيمه ق 
آقاي محترم ميدانيد که تهمت و افترا به مومن گناه کتيره است . شما چرا از خود انتشارات رسمي انجمن مدرک و سند ارائه نميدهيد و فقط به ميگويندها استناد کرده ايد
پاسخ

با تشكر در باره انجمن حجتيه گفتني هاي بسياري خواهيم داشت انشاءالله
براي اطلاع بيشتر از انجمن حجتيه به وبلاگ بنده و همچنين لينکهاي آن مراجعه کنيد
پاسخ

با سلام وتشكر
+ علوي 


با تشکر از اينکه به نظر بنده جواب داديد. واقعا بنده هم مايلم دقيقا در مورد انجمن حجتيه بدانم ولي از آنجا که همه مقالات پر از تهمت و حرفهاي بدون سند است واقعا انسان را قانع نميکند. اميدوارم شما هم مثل ديگران به سراغ کتاب " حزب قاعدين " نوشته عماد باقي نرويد و مطالب رافقط کپي نکنيد . ضمنا خود اين نويسنده در مصاحبه با نشريه شهروند از نوشتن آن کتاب دروغين در سالهاي اول انقلاب اظهار ندامت و پشيماني کرده و از اينکه آن ادبيات را عليه انجمن به کار برده اظهار پشيماني کرده است .

سرور محترم روحاني قطعا سن شما به بعد از انقلاب ميرسد ولي بدانيد که آن انجمن خدمات بسياري به جامعه اسلامي کرده است و ميکند ولي اسير توطئه دشمنان دانا و دوستان نا آگاه شده است .

وظيفه شما سنگين است و از بدگوئي ديگران در بيان حقيت انجمن وحشت نداشته باشيد.

پاسخ

با سلام وتشكر
+ علوي 

اين مقاله شما جالب ولي کپي برداري از اينتر نت بوده است . شما که خودتان يک روحاني هستيد خودتان برويد در مورد شخصيت يک هم لباس خودتان يعني آيت الله شيخ محمد حلبي تحقيق علمي کنيد . ايشان مورد تاييد همه مراجع محترم تقليد بوده است . برويد با چند نفر از شاگردان ايشان گفتگو کنيد تا جريان شناسي شما جنبه علمي و دانشگاهي داشته باشد
پاسخ

با تشكر در باره انجمن حجتيه گفتني هاي بسياري خواهيم داشت انشاءالله
+ غلامي 

روحاني محترم که در کسوت رسول اله در آمده ايد . آيا ميدانيد تهمت گناه کبيره است ؟

انجمن حجتيه در کجا معتقد به گسترش فساد براي ظهور حضرت بوده است .

همه اسناد و مدارک موجود نشان ميدهد که انجمن خيريه حجتيه تحت سرپرستي مرحوم آيت الله حلبي در هيچ کجاي ايران جشن نيمه شعبان سال 57 را برگزار نکرده است .

پاسخ

با تشكر در باره انجمن حجتيه گفتني هاي بسياري خواهيم داشت انشاءالله